Ursprungligen postat av Wilhelm
Projekt 2+2 nya västafrika-kar
Kollaps
X
-
-
Tack, tack!
Billiga o bra!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ursprungligen postat av MickeLite blek direkt efter inkoppning men man ser att det finns potential.Mvh FredrikKommentar
-
Riktiga tuffingar är det i alla fall. Idag gör dom upp om de bästa grottorna i karet.Kommentar
-
Med växter; Crinum calamistratum, Nymphaea lotus zenkeri och Vallisneria.Kommentar
-
-
Det är inte omöjligt att det kommer bilder i större format i CBSenast redigerad av Micke; 27 April 2006, 11:35.Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeLite blek direkt efter inkoppning men man ser att det finns potential./MikaelKommentar
-
Ursprungligen postat av mikroHeey, så där fina var inte de ni plockade åt migKommentar
-
Det finns nackdelar med att inte få igenom motorcykeln på besiktningen också
Fortsätt ta bilder och berätta hur det går för dom!/MikaelKommentar
-
Här vaktar han ingången till sin grotta.Kommentar
-
Och här är han ute och visar upp sig för en hona.Kommentar
-
Dom verkar ha en intressant rollfördelning. Honan gräver lekgrop medan hanen övervakar reviret och honans arbete.Kommentar
-
jag tyckte prickarna var mer ljus blå i Stoby, men det har kanske att göra med ljuset. Väldigt snygga och coola är de i vilekt fallMvh FredrikKommentar
-
Micke, hur stora är din hane respektive hona. Jag har inte tillstymmelse till prick på någon av mina och hanen är väl kanske en 9 cm./MikaelKommentar
Kommentar