If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Karet med den mörkare slimlinebakgrunden ser bättre ut i mitt tycke. Bakgrunden ser inte lika platt ut. Sen gör väl säkert växterna en del också, men just det att den faxevita är såpass ljus får den att se lite plattare ut tror jag. Men helt klart snygga kar
Jag tycker att den vita bakgrunden är riktigt snygg och har börjat överväga en snäckskalslekarkoloni i det karet. Jag tror att det skulle kunna bli riktigt snyggt med Vallisneria utmed bakgrunden.
Här finns en större bild på karet med den granitröda bakgrunden.
Snäcklekare är alltid spännande att följa. Skulle jag absolut satsat på. Vilken art har du tänkt dig?
Frågan är om inte karet med den granitröda slimline-bakgrunden är din bästa kreation hittills. Snart blir det ett kar någonstans kring 100 liter med BTN. Jobbigt men roligt! Hittade det här karet på cichlids.dk på 128 liter. Tycker det är fantastiskt. BTN Juwel samt en avsågad modul på ena sidan och botten.
Snäcklekare är alltid spännande att följa. Skulle jag absolut satsat på. Vilken art har du tänkt dig?
Jag vet inte, något nytt som jag inte har testat innan. Jag såg Lamprologus ornatipinnis i Danmark för ett tag sedan, hittar jag dom igen blir det såna.
Kommentar