Ursprungligen postat av bmwpower
Vilken röta man kan ha!
Kollaps
X
-
-
när jag tränade krav maga så sa alltid tränaren att vi skulle påstå att skadorna kom från innebandy när vi blev sjukskrivna. försäkringen täcker visst inte kampsport och innebandy är den mest skadebenägna sporten i sverige så ingen läkare ifrågasätter lögnen. själv har jag skyllt en krossad tå på innebandy"once you feng shui the organs it's kinda comfy"
"the only reason we die is because we accept it as an inevitability"
http://www.zoonen.se/minzoon.asp?oid=335009Kommentar
-
-
Blommor lär vara precis lika tråkigt som sport, men nog ger blommor färre skador än sport?Tony EnglundKommentar
-
Blommor är bra, så jag håller på Tony. Så enkelt är det. Har aldrig skadat mig på dem, med undantag för att det börjar klia satan om jag får saft från gummiplanta på huden. Men visst - en del sport idkar jag, enligt min definition...
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Lyfta akvarium och håva ut cyrtocara moorii kan liknas vid idrott och sportutövande. Det är ungefär lika jobbigt./Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
kan någon förklara det där med att borra hål i sugslangen, och hur det minskar risken för att få läckage om slangen lossnarMvh FredrikKommentar
-
Ursprungligen postat av wofflankan någon förklara det där med att borra hål i sugslangen, och hur det minskar risken för att få läckage om slangen lossnarAnders LKommentar
-
Kommentar