Jag skall fixa upp en bild alldeles strax!
Akvarieutställning i Göteborg 17dec - 22jan
Kollaps
X
-
-
Precis kommit hem från naturhistoriska, tycker allt ser kanon ut. Många har också gjort ett jättejobb. Besökte nyligen den storköpenhamnska utställningen o den ligger helt klart i lä. Så passa på att ta en tur till Göteborg innan den 22:a januari..Kommentar
-
Kommentar
-
Ursäkta att det inte blivit några bilder ännu, men jag fastnade lite i att printa en helsikes mängd artbeskrivningar som skall på plats innan skynket faller i morgon.
Ses där klockan 12!Tony EnglundKommentar
-
Hoppas det kommer ett bra gäng till invigningen. Det vore kul! Är ni i trakten så titta in vid 12!Kommentar
-
Lycka till alla som är engagerade i GCG och utställningen! Jag ska försöka titta förbi någon dag under utställningstiden...
Kommer det läggas ut bilder här i forumet? Vore kul att se...Kommentar
-
-
Jepp så var invigningen överstökad - lite drygt 100 personer kom och kollade på fiskar samt tog del av tilltugget.
Det mesta var klart i tid utom alla skyltar och dessutom måste vi göra något åt att det blev väl mörkt i gångarna så det var svårt att läsa på de skyltar som fanns - detta får rättas till under veckan som kommer.Kommentar
-
-
-
-
Ser bra ut, skall bli kul att se det i verkligheten. Var det för att blidka Kaj P som Kjell F hade en discus på sin t-skirt ?GuyKommentar
-
Ursprungligen postat av Guy_PSer bra ut, skall bli kul att se det i verkligheten. Var det för att blidka Kaj P som Kjell F hade en discus på sin t-skirt ?
Dessa fanns dessutom i akvarierna + att där även fanns prinsessan av Burundi så nog fannns det kungligheter av hög dignitet närvarande.Kommentar
-
Är det inte hög tid att diskusen abdikerar snart? Det finns ju massor av fisk som sitter goare på tronen än en plattfiskTony EnglundKommentar
-
en liten nyfiken fråga; Kan någon vänlig människa tala om vilka öppetider detta ställe har samt vad det ligger på för pris i inträde?Kommentar
Kommentar