If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nu har vi börjar måla väggarna runt karens framrutor svarta och det blir ruggigt coolt kan jag meddela! Det överträffar vad vi föreställde oss från början. Nästan så jag funderar på att göra likadant hemma...
Du kanske kan ta ner väggarna efteråt då Viktor och bara flytta hem dom eller till odlingslokalen. Kanske blir lite mäck att sköta karen dock...eller jag vet ju inte hur stort du bor...
Nåja, idag är det julfest med jobbet och imorrn ännu en...så jag har ingen chans att se underverken innan lördag.
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCG
Nu har vi börjar måla väggarna runt karens framrutor svarta och det blir ruggigt coolt kan jag meddela! Det överträffar vad vi föreställde oss från början. Nästan så jag funderar på att göra likadant hemma...
Alla karen blir då typ inbyggda i en svart vägg eller?
Hur är det på bak och sidorutorna?
Några bakgrunder eller bara svart där med?
Alla kar är inbyggda med svart vägg runt hela ja. Endast framrutan syns. Väggen går alltså från golvet till taket, med rutorna någonstans i lagom höjd. Ser mycket slitrent ut. Bakom finns gångar man kan gå i för vi som skall mata, byta vatten etc. Nästan alla kar har BTN-bakgrunder. Det är väl 3-4 som inte har det kanske.
Oss från klubben? Nja, det är inte så mycket att träffa
Jag vet inte hur ofta jag kommer springa där men eftersom jag jobbar 150 meter från museumet kommer jag säkert titta in då och då och jag antar att lite av matningsansvaret kommer ligga på mig. Isåfall blir det på lunchtid, mellan 12-13. Några exakta dagar kan jag dock inte säga.
Om du dyker upp på invigningen på Lördag klockan 12:00 lär det finnas en hel del medlemmar där!
Kommentar