Redigeringsmöjlighet till annonser...

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Havs
    Användare
    • December 2004
    • 607

Redigeringsmöjlighet till annonser...

....är det tänkt att man skall ange sitt vanliga användarnamn och lösenord. Alltså det man använder för att logga in på NCS?

eller skall man använda det namnet som man angav i annonsen samt lösenordet för att kunna radera?

//Gunnar
    Min zoon
  • Tony
    Användare
    • April 2002
    • 4594

Om du klickar på soptunnan brevid din annons får du frågan om lösenordet du angav då du skapade annonsen.
    Tony Englund

Kommentar

• Joakim Draktoft
      NCS Medlem
      • April 2002
      • 7334

När man skapar en annons så anger man ett unikt lösenord för annonsen, (man kan sätta ett nytt lösenord för varje anons man lägger upp), som sedan kan användas för att radera annonsen i förväg, dvs innan den automatiskt raderas efter 4 veckor.

Inget redigeringsläge finns idag, utan har man angett fel i annonsen är det bästa sättet att ta bort den felaktiga och skapa en ny.

Ikonerna (soptunnorna) till höger indikerar två olika funktioner:

Grå soptunna = Radera din annons (använd det lösenord du angav i annonsen)
      Röd soptunna = Annonsadministration - moderator kan ändra i text eller radera.
      Senast redigerad av Joakim Draktoft; 11 December 2005, 13:18.
      Joakim Draktoft
      f.d Webmaster Ciklid.se

Kommentar

• Havs
        Användare
        • December 2004
        • 607

Ursprungligen postat av Joakim Draktoft
        När man skapar en annons så anger man ett unikt lösenord för annonsen, (man kan sätta ett nytt lösenord för varje anons man lägger upp), som sedan kan användas för att radera annonsen i förväg, dvs innan den automatiskt raderas efter 4 veckor.

Inget redigeringsläge finns idag, utan har man angett fel i annonsen är det bästa sättet att ta bort den felaktiga och skapa en ny.

Ikonerna (soptunnorna) till höger indikerar två olika funktioner:

Grå soptunna = Radera din annons (använd det lösenord du angav i annonsen)
        Röd soptunna = Annonsadministration - moderator kan ändra i text eller radera.
        Jo, att jag kan radera själv, känner jag till.
        Men den andra röda soptunnan, kunde jag inte få till med mina namn och lösenord, men då har jag fått förklaringen. Jag trodde dock att jag skulle ha en redigeringsmöjlighet med den röda.

Tack så mycket.
        Min zoon

Kommentar

Arbetssätt...