Ola Svensson och Zaphi

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Bright_Blue
    NCS Medlem
    • June 2004
    • 1582

    Ola Svensson och Zaphi

    Hej jag ska till london imorgon och vet ni några bra ciklidställen där? skriv adressen också
    Best fishes Johan Eliasson
  • Tony
    Användare
    • April 2002
    • 4594

    #2
    Om du inte begränsar dig till Ola och Zaphi kanske du får fler tips?
    Tony Englund

    Kommentar

    • Ola Svensson
      Användare
      • April 2002
      • 14633

      #3
      Hej

      Nej jag vet inte, men www.tropicalfishfinder.co.uk kan kanske hjalpa dig. Jag har stallt fragan pa BKAs forum nagon gang, men det finns for manga for att rekomendera verkar det som. De flesta bra ligger utanfor London och man maste ha bil. Nar jag har varit i akvarieaffarer i London sa har jag kopt en tidning och gatt efter annonser. Om det star "Centrala Londons storsta akvarieaffar, stort utbud av cikilder" sa ar det ju lovande.
      Med vänliga hälsningar

      Ola

      Kommentar

      • Bright_Blue
        NCS Medlem
        • June 2004
        • 1582

        #4
        Tack för hjälpen, min kompis lånade mitt inlogg så det var han som skrev ämnet, tror han är framme i london nu men har får helt enkelt leta sig fram, anledningen Tony, att han frågade efter Ola o Zaphi var att han visste att de hade kännedom om England.

        Mvh/ den riktige BB

        Kommentar

        • Zaphi
          NCS Medlem
          • July 2002
          • 5395

          #5
          G'day!

          Sitter i Sydney nu och svarar ... Problemet med stora stader som Sydney och London ar att det inte finns nogra bra akvarieaffarer centralt. Darfor traffar man heller aldrig po nogra nar man besoker staderna om man nu inte lagger ner massa tid po att forbrilt leta efter dem, vilket ofta bara leder till besvikelse ando for standarden po de fo jag besokt utomlands (ej danmark eller tyskland inraknat) ar inte bra alls.... Jag var i en i Melbourne nara Queen Victoria Market (inte bra) och en i Ballarat (hyfsad men inte bra)..

          Daremot ar Sydney Aquarium, som jag besokte harromdagen hur fett som helst, basta akvariet tycker jag, for att inte tala om Barriarrevet dar jag snorklade 3 meter from tva 1,5 meters vitspetsade revhajar Whoho Laskigt hah..

          Snart ar jag back in action igen!
          Senast redigerad av Zaphi; 06 December 2005, 12:36.
          www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

          Kommentar

          • doctor
            Användare
            • December 2003
            • 238

            #6
            Ursprungligen postat av Zaphi
            G'day!



            Daremot ar Sydney Aquarium, som jag besokte harromdagen hur fett som helst, basta akvariet tycker jag, for att inte tala om Barriarrevet dar jag snorklade 3 meter from tva 1,5 meters vitspetsade revhajar Whoho Laskigt hah..

            Snart ar jag back in action igen!
            Jag är inte ett dugg avundsjuk där jag nu ligger med dunderförkylning i soffan o skriver detta...

            Kommentar

            Arbetssätt...