Skönt att du fick ta ombord fiskarna till slut, hoppas på att få se några av amerikanarna på bild framöver
Ciklider med hem från USA
Kollaps
X
-
-
-
skall försöka ta lite bilder de som för tillfället är mest sevärda är nog dempsy "blue". Jag glömde skriva att vad jag vet har hittils alla fiskar överlevt utom 1 st N. Haitiensis, inte illa för nästan 130 fiskarSenast redigerad av Niclas Larsson; 01 January 2006, 23:58.Cichlasoma Festae går nu i ett 360 !!Kommentar
-
-
jäklar, vilken resa
måste säga att det är OTROLIGT coolt med att ett flertal av dessa arter har kommit till sverige!fish r friendKommentar
-
-
Niclas,
låter som ett äventyr!! Kopplar att det var lite svettigt, men jag tycker ändå det låter rätt skoj - det är sådant som gör livet, liksom. Bra att det gick vägen!!
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Det var faktiskt menat som ett äventyr även om det blev svettigare än jag trottCichlasoma Festae går nu i ett 360 !!Kommentar
-
-
Kan bara åter igen rikta ett stort tack till dig Niklas. Man är ju rätt så nöjd just nu, alla ser ut att må bra och äter bra och framförallt inga dödsfall (än i alla fall).
Och glöm inte mina A.Spinosissimus, C.Nanoluteus och V.Bifasciatus F1 "Rio Chacamax";-)
Som redan nu börjar visa upp mycket fina färger. Hoppas att det går lika bra med dina firrar också. Som sagt, ett stort tack till dig. (Även ett stort tack till Jinnarparen som samordnat detta.)
Mvh JockeSenast redigerad av JockeB; 02 January 2006, 11:52.Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Såå coolt! Bra jobb!
Jag trodde inte Jeff Rapps tog emot besök för shopping, men det var ju trevligt!
PeterKommentar
-
Kan bara hålla med ,,,, bra jobbat och lycka till med firrarna...ska bli kul å se lite bilder....
Berra.Bara jag som var *cikliderna*....kul att vara igång igen []
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=149245
http://spaces.msn.com/berrac/Kommentar
-
Inte mycket att se än men här är en liten (3-4 cm) Cichlasoma Grammodes.Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
mer bilder!!!
Niclas har du pratat med SAS här i Sverige och talat om att du fick problem, de kanske borde skärpa sin komunikation.Mvh FredrikKommentar
-
Får börja med att rikta ett stort tack till Niclas Larsson, utan dig så hade inget av detta blivit av. Det lilla jag gjorde med att hålla kontakterna med jeff var bara för att hjälpa till med det som jag kunde göra här på hemmaplan.
Här är en bild på en liten umbrifera och en honduran redpoint, det kommer flera var så säkra. Just honduran redpointen ser ut att kunna bli riktigt fina. Vid första anblicken ser de ut som en vanlig sebraciklid, men det är inte samma art. Det är svårt att få fram allt det blåa som de redan nu visar upp härhemma. Sen är de ju också bara mellan 2.5-3.5 cm.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
Kommentar