If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Vad är eran erfarenhet av dom? Jag beställde lite foder i söndags och har inte fått ngt svar ännu trots 2 mail till dem. Segt och uselt tycker jag. Andra erfarenheter??
De är nog dem som har störst bäst och billigast sortiment, de har ganska fullt upp och de får många många mail per dag. ta och ring till patrick vettja så får du reda på hur det ligger till.
jag har köpt alla mina moduler bakgrunder där även akvarium och fort går det på ett par dagar bara. vet fler som bara har possitivt att säga =)
Har köpt växter och en lysramp av dem och det gick hur smidigt som helst. Oftast fick jag svar på mailen på studs, men ibland dröjde det några dagar. Kan tänka mig att de har en hel del att stå i. Låter ändå länge för ett svar som du beskriver.
De har nog mycket att göra låter inte likt.Har istället blivit förvånad över deras service både vid leverans och vid ställda produktfrågor via e-post kanonsnabbt till och med efter midnatt fått svar. är nog tillfälligt
Vad är eran erfarenhet av dom? Jag beställde lite foder i söndags och har inte fått ngt svar ännu trots 2 mail till dem. Segt och uselt tycker jag. Andra erfarenheter??
Mvh
hoppas du framför dina synpunkter till dem oxå , o inte bara skriver om det här.
Har beställt från pwss några gånger, och det har funkat ypperligt varje gång. sist tog det dock över 2 veckor, så jag ringde, de beklagade och jag fick en liten rabatt
Kommentar