If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
En gång i tiden höll och odlade jag pilgiftsgrodor. Allt om denna hobby samlade jag på en hemsida som hette tropfrog. Grodorna är borta, sidan likaså men namnet består.
MVH
Magnus
Då jag har haft Ca ciklider i närmre 20 år så har man ju haft en och annan jätte. Då var det någon av mina icke akvaristiska vänner som någon gång sa "vilken jä..la best", och då jag heter Jocke så blev det J-Beast. Men numera så är det bara Beast.
Lutt är en lång historia först kallade polarna mej för matte senare för ludde som kommer i från mitt efternamn...någon i fotbollslaget myntade luddilutt som senare blev för kortat till lutt
Skåning som flyttade till Norrland för att plugga, ganska givet att det skulle bli Dansken då
När man blivit kallad Dansken i fyra och ett halvt år av princip alla (till och med vissa lärare på universitetet) känns det nu, när man flyttat söderut igen, riktigt konstigt att inte bli kallad för Dansken längre.
Eraserx? När internet tog fotfästet, så blev detta mitt första nick... Inte speciellt genomtänkt överhuvudtaget. Men har blivit detta nick överallt sedan dess. Har hängt med i många år o alla vet vem eraserx är i diverse sammanhang. Mail namn... nick på div. servrar irc... msn... överallt som sagt...
Min zoon -m[A]use^-one aquarist to find them, one plasticbag to bind them,and one aquarium to rule them all! Prova på vårt forum tills hemsidan är klar... http://www.malawifreaks.se/forum
Skåning som flyttade till Norrland för att plugga, ganska givet att det skulle bli Dansken då
När man blivit kallad Dansken i fyra och ett halvt år av princip alla (till och med vissa lärare på universitetet) känns det nu, när man flyttat söderut igen, riktigt konstigt att inte bli kallad för Dansken längre.
Kommentar