If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Fick dom kl 1200
en såldes direkt
två kvar kl 1800 en till såldes
kl 1802 den sista fick stryk av nr2 i 6 timmar och går på rehablitering i karantänen ca en vecka
vänligen
Christer
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten
Nu är jag en stolt ägare till en 8,5cm Erythrinus Erythrinus
Grymt!! Mata med massor av foderfisk nu och rapportera om det går att få se nån jakt att tala om. Sjukt intressant rovfirre då de inte blir så vansinnigt stora.
Lite coolt! Filma då han käkar eller nåt, jag vill se de där gaddarna in action! =)
Vad är det förresten för fiskar du har nu egentligen? Det har varit så mycket i skolan så jag har inte riktigt hängt med vad som har hänt här. Sista fisken jag såg att du hade var nog en ormhuvudsfisk, nån sjukt vacker sak, lite gult och turkos färg, har ingen aning om vad den hette. Har du kvar den fortfarande eller är det helt nya firrar du har nu?
Daniel: Imponerande samling! Och Channa aurantimaculata ja, så hette den. Jag googlade lite nu, galet snygg firre, både färg och mönster och sedan ett respektingivande utseende med det klassiska trubbiga huvudet ormhuvvena har. Du borde börja fota mer, lobba lite för oddballs-/rovfisk-hobbyn, du har ju många riktigt spännande firrar där.
går bra, han smyger runt bland rötter å växter å käkar glupskt. Han får lite däng av Obscuran ibland på nätterna men vargarna e tuffa fiskar så de verkar inte störa honom nämnvärt.
kollade på vargen i karantänen idag på lagret, han var lite tuggad på men verkade annars klarat sig bra.
Vi släppte ner ett par sajica i det karet idag som yngelsprutare, han vart livrädd för sajica-hanen av nån anledning, så just nu har han spel.
Kommentar