Mina fire blue färgar inte ut, nån som vet varför? 8 cm nu, färgar de sent? eller är det förlite eller för mycket motstånd i karet?
fire blue
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Hur stort är ditt akvarium och hur många har du?540 Troffar, Callochromis ect
100 sydamerica, dvärgar
120 tomt, snart snäcklekare från Tanganyika
40 tomt
Qui dormit, non peccat -
Jag har 2st i ett 325 liters kar,
Bland dem simmar oxå 6 st golden, 5 st hongi, 4st marapoint, 4st ornatus och 3 st rödrubinKommentar
-
Är du säker på att det är en hane då? det kanske är två hanar eller ingen alls. Är dom dominanta? Vissa fiskar behöver vara dominanta i akvariet för att färga ut ordentligt.540 Troffar, Callochromis ect
100 sydamerica, dvärgar
40 tomt
Qui dormit, non peccatKommentar
-
inte säker på att det är en hanne, hur kan man veta säkert? de har lite olika starkt mönster över den silvriga kroppen. den ena har lite mer mörkt över huvudet och något grövre och mörkare "mönster", hade från början 4 st sedan de var mindre, men de slogs, slutade med att det bara var 2 kvar, gissar lite på att det var hanar som slogs om honan men inte säkerSenast redigerad av lilljimpan; 15 November 2005, 16:05.Kommentar
-
Jag tror att det är en av varje, de låter så p.g.a att den ena hade mörkadre på huvudet. Är dom dominanta i akvariet?540 Troffar, Callochromis ect
100 sydamerica, dvärgar
40 tomt
Qui dormit, non peccatKommentar
-
de börjar växa ifrån de andra så de felsta flyttar sej när de kommer, de behöver inte bråka, inte alls dominanta och de simmar ofta ihop, sällan de särar på sejKommentar
Kommentar