If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag skall fara dit i slutet av denna månad och kolla in om det finns några fina Malawis...är det någon som nyligen varit där? Hört om någon ny sändning på ingång?
Jag skall fara dit i slutet av denna månad och kolla in om det finns några fina Malawis...är det någon som nyligen varit där? Hört om någon ny sändning på ingång?
Jag vet att jag kan plinga Kent...*S*
Du har långtråkigt med andra ord =)
Btw vad kör du för firrar nu, du gjorde dig väl av med dina C.borley namalenje?
Hur går det med dina virgatusar från namalenje, blire några yngel?
Tja! Jag kör med lite blandat...men mest "haplis" i karet...
Ingen lek än på virgatusen med det kommer kanske.
Långtråkigt? Njae...kanske det...*asg*. Jag är dock väldigt nyfiken på just Nol Ciklidhobby så det är väl mest av den anledningen som jag tänkt ta mig en tur. Givetvis skall jag spendera lite dineros där...hade jag tänkt iallafall.
Har ingen pejl på vad de har inne just nu och ffa inte Malawis - jag är ju nästan enbart inne på Tanganyika och växtkar. Om du aldrig har varit där innan så rekommenderar jag i allafall att du gör extra plats i karen innan och tar med den FETA plånboken. Mycket bra butik, och det kan ju vara så att du får syn på några fullt utfärgade sandciklider/Featherfins... (det fanns sådana sist jag var där). Alltid värt ett besök, om inte annat för att snacka med Kent - mycket duktig kille. Var bara väl medveten om att du kanske inte bara hittar en utan flera MÅSTE HA-firrar...
Kommentar