If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag har inte lyckats få tag i honom.
Jag skickade ett mail till Carsten Gissel på Dansk Malwiimport. Han hade också försökt få tag på honom utan att lyckas.
Jag skall köra en sväng till butiken nu på lunchen och ta en titt.
Magnus Johansson
260 l Malawi
54 l Tanganyika/snäcklekare
63 l Sällskaps
Diverse Spott/Yngelkar 54-160 l
Ingen där och nedsläckt.
Däremot kunde jag se att några lådor med AM-top filter hade försvunnit sedan jag var där sist. Så någon har varit i butiken.
Jag kunde också se några fiskar som simmade omkring i några av akvarierna. Såg ok ut (han hade inte så mycket fisk inne sist jag var där, väntar på en ny sändning). Svårt att se hur fiskarna mådde genom dörren, men akvarierna var fulla (borde ha dusntat en del på tre-fyra veckor annars) och fiskar simmade omkring. Strömmen var också på för jag kunde höra pumpar.
Men som sagt ingen där och nedsläckt.
Magnus Johansson
260 l Malawi
63 l Sällskaps
Har han inte samma öppettider kvar? Det låter väldigt lustigt måste jag säga även om det känns olustigt att gräva i detta...men å andra sidan så hade jag en beställning på lut...som jag nu riktar in någon annanstans.
Vad jag vet har han samma öppettider. Jag har kört förbi flera gånger vid olika tidpunkter då han brukar ha öppet de senaste veckorna, men det har varit nedsläckt varenda gång.
Håller med om att det känns lite olustigt. Man undrar ju om det hänt något.
Magnus Johansson
260 l Malawi
63 l Sällskaps
Vad jag vet så borde han fått hem en sändning VF vi detta laget.
Kanske tur att man inte betalade i föskott på grejor som det var tänkt om han miss bara var en engångsföretelse.
Vad jag vet så borde han fått hem en sändning VF vi detta laget.
Kanske tur att man inte betalade i föskott på grejor som det var tänkt om han miss bara var en engångsföretelse.
Han lär ju inte ha fått någon sändning, eftersom Carsten Gissel inte fått tag på honom. (Hmm, Dansk Malawi Imports hemsida verkar vara borta just nu...)
Mitt problem är att jag faktiskt gjort en förskottsbetalning. Tyvärr så verkar ju Johnny ha försvunnit.
Carstens sida kanske ligger nere för dom är vid malawi sjön till 12 januari.
Det borde inte vara så svårt att få tag i Johnny hanns sambo har ju ett företag till.
Jag har försökt ringa till (vad jag tror är) hans sambo också för att höra ifall hon visste något om Johnny. Jag hittade två telefonnummer till henne och även en mailadress. Hennes mobilnummer som finns på t.ex. Eniro har jag inte fått svar på. Det "vanliga" telefonnumret samt mailadressen verkar båda vara avslutade... Men jag kan ju ha fått tag på fel uppgifter...
Låter ju väldigt tråkigt att han gjort så här.
Om man vill lägga ner eller gå omkull kan man ju åtminstone meddela sina kunnder.
Borde gå att få fram mer info med hjälp av orginastions nummret eller
Om du har organisationsnumret, så kan du ta kontakt med kronofogdsmyndigheten i den kommun där han är verksam. Då får man info om det nu finns nån information.
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
Kommentar