I det gamla forumet kunde man välja hur ofta sidan skulle uppdateras. Hur funkar detta nu?
Uppdatering ?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Senaste inlägg i menyn kan väljas där den visar alla senaste inlägg sedan sista besöket, sista timmen, sista 2 timmar, sista 3 timmar osv.
Sedan kan man förståss också nyttja funktionen Visningsalternativ längst ned på huvudsida för respektive avdelning, där man kan lista inlägg till och med äldre datum som tex. senaste dygnet, senaste veckan, senaste 10 dygnen, senaste 2 veckor, senaste månaden, senaste 100 dygnen, senaste året osv.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________ -
Men det finns väl ingen automatisk uppdatering av sidan som i det gamla forumet?Kommentar
-
jag menar om man har en ämnes tråd öppen och inte rör något, när uppdateras den sidan man har uppe utan att man behöver trycka tex F5Cichlasoma Festae går nu i ett 360 !!Kommentar
-
-
Sidan "Vilka besöker forumet just nu" uppdateras automatiskt en gång per minut, kan man inte lägga in det på "Nya inlägg" också?Kommentar
-
När vi ändå pratar om sidan "Vilka som är på forumet" så undrar jag vad +-tecknet betyder bakom vissa namn. Det är olika varje gång jag reflekterat över det.Mvh
RobinKommentar
-
Längst ned på denna länk hittar du förklaringen: http://web2.ciklidbladet.se/forum/online.php?
+ betyder Användaren finns på din kompislistaJoakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Vad betyder då minustecken
Inget svar på min fråga Joakim?Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeSidan "Vil
ka besöker forumet just nu" uppdateras automatiskt en gång per minut, kan man inte lägga in det på "Nya inlägg" också?
Jag tror vi har ett allvarligt fall av ciklid.se-beroende. Det är en farlig smitta, ett virus som första gången påvisade för snart tio år sedan. Smittvägarna är hittils okända, men nya rön tyder på att det är vattenburet, framför via gammalt vatten som lagrats i ej tättslutande glaskärl.
Den enda kända boten är total avhållsamhet från allt vatten som inte kommer direkt rinnande ur kranen eller är buteljerat.
Dr DanielSenast redigerad av daniel_i_malmö; 16 May 2006, 12:09.Tjugofem år med ciklider.
http://www.malmoakvarieforening.se
Centralamerika 2006
Svart kaffe och drömmeri...Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeVad betyder då minustecken
Inget svar på min fråga Joakim?
Svaret på din andra fråga hittar du här Micke
Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
Ursprungligen postat av Joakim DraktoftKommentar
-
Svaret är att jag får kolla på det då i samband med det andra önskemålet om Nya inlägg.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
Kommentar