lägga upp nya filmer (här)

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • kaj.p
    Användare
    • April 2002
    • 2294

4 st Ring Eruption diskus som just nu simmar nere i Johur Malaysia Men på onsdag skallde vara här hemma.
    Diskussällskapet
    www.diskusforum.se

Kommentar

• Crenicichla
      Användare
      • November 2006
      • 1054

En övergripnde film på min 720L Jordätar tank som mer visar hur karet ser ut än själva fiskarna

Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.

en film på en sjuk geophagus, någon idé om vad det kan vara?

Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.
      MVH

Kristofer

Kommentar

• Lutt
        Användare
        • October 2005
        • 1919

Julidochromis marlieri "gombe" med yngel

Kommentar

• palleh
          • December 2006
          • 704

O.Lithobates lek. Kul å se att resten av akvarie invånarna bara står å väntar ut dem i andra hörnet

http://picasaweb.google.com/palleph

Nya bilder laddas upp hela tiden

Mvh Patrik

Kampfisk!

Kommentar

• Matz Karlsén
            Användare
            • February 2004
            • 1127

Slänger upp en bild på mitt 375-literskar med Dubbar och bärnstenar. Tyvärr så blev jag tvungen att göra mig av med mitt 720-literskar eftersom det läckte och alla mina Black bembor fick gå till akvarieaffären. Men det är bara att bryta ihop och gå vidare. Lyssna på det underbara soundtracket från matchen mellan Kalmar och Djurgården som Kalmar vann med 5-1 He He He!!!
            To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!

Kommentar

• StefanL
              Användare
              • August 2002
              • 10777

Fina kar från alla håll!

Tråkigt att läsa om ditt öde med 720 karet Matz, men som sagt..det är bara att bryta ihop och gå vidare. Kommer du skaffa ett nytt 720 eller håller du dig till det du har nu?

Kommentar

• cichlids4fun
                • April 2002
                • 3109

Ursprungligen postat av Matz Karlsén
                Slänger upp en bild på mitt 375-literskar med Dubbar och bärnstenar. Tyvärr så blev jag tvungen att göra mig av med mitt 720-literskar eftersom det läckte och alla mina Black bembor fick gå till akvarieaffären. Men det är bara att bryta ihop och gå vidare. Lyssna på det underbara soundtracket från matchen mellan Kalmar och Djurgården som Kalmar vann med 5-1 He He He!!!
                http://www.youtube.com/watch?v=wNuI67AnWCo

snyggt....mycket snygg match oxå......
                Mvh
                Peter

don´t drink water-fish ..... in it!

Kommentar

• Matz Karlsén
                  Användare
                  • February 2004
                  • 1127

Ursprungligen postat av Malawe
                  Fina kar från alla håll!

Tråkigt att läsa om ditt öde med 720 karet Matz, men som sagt..det är bara att bryta ihop och gå vidare. Kommer du skaffa ett nytt 720 eller håller du dig till det du har nu?
                  För tillfället nöjer jag mig med det jag har- Men suget efter nya firrar gör väl att man skaffar sig ett nytt 720. Och med firrar menar jag troffar! Tack för responsen

Kommentar

• Ron426
                    Användare
                    • May 2008
                    • 112

här har jag två videos på mina Discus. kommer filma fler gånger, så detta e inte de sista jag gör!

http://i33.photobucket.com/albums/d9.../DiscusSig.jpg

Kommentar

• Tom.Nordbeck
                      Användare
                      • June 2007
                      • 133

fredrichstalii

en kass video på mitt fredrichstalii par och yngel , även en vieja med i filmen .. nån som vet vad det är för kön på den ?

här är filmen iaf : http://youtube.com/watch?v=NkvpgNB6T0A
                      Tom.Nordbeck aka Midas_Tom

Kommentar

• Matz Karlsén
                        Användare
                        • February 2004
                        • 1127

Bifogar en liten video från mitt trofffekar där det nu går ett gäng ocellatusar också.
                        Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

Kommentar

• Banderad
                          Användare
                          • February 2006
                          • 3479

Bifogar en liten video från mitt trofffekar där det nu går ett gäng ocellatusar också.
                          http://s81.photobucket.com/albums/j2...t=video025.flv
                          Vad är det för någon sand du har i karet Matz? Vilken storlek är det på karet? Håller på planera mitt 375 l Tanganyikakar med BTN just nu. Har inte riktigt bestämt mig vilka fiskar jag ska satsa på. Ocellatusar är sanslöst charmiga. Lyckas alltid hamna i mina Tanganyikakar. Tänkte eventuellt köra på stappersi (meleagris) istället den här gången dock. Du har lyckats med inredningen förresten, ett kar i min smak helt klart.

/Jocke

Kommentar

• Matz Karlsén
                            Användare
                            • February 2004
                            • 1127

Tack för komplimangerna Sanden är den finaste rådasanden. Kommer ej ihåg grovleken.

Kommentar

• Banderad
                              Användare
                              • February 2006
                              • 3479

Tack för komplimangerna Sanden är den finaste rådasanden. Kommer ej ihåg grovleken.
                              Så lite så... Det var det jag trodde. Hur stort är karet då?

/Jocke

Kommentar

• Falköping Andreas
                                Användare
                                • February 2006
                                • 1214

http://s81.photobucket.com/albums/j2...t=video025.flv
                                Ser riktigt harmoniskt ut. . Kul med ocelatusar.... men då man skall suga rent botten och man kör ner näven så känns dom som pirayer dock
                                http://www.skovdeaf.se/

Kommentar

Arbetssätt...