Fan så söt Felix är.!
lägga upp nya filmer (här)
Kollaps
X
-
-
-
Den var ju liten! De blir 1½ meter. Jag rekomenderar inte red tail i akvarier.
Den kan bara gå tillsammans med sånt som inte går in i deras käft. Dom äter allt.
"Felix" har provsmakat min hand och som tur är har de inga tänder.
Jag köpte loss Felix (30cm) när jag såg honom simmandes i ett 50-60 liters kar i en butik., kunde inte se honom i ett sånt litet kar. Efter att ha fått "riktig" mat istället för mygglarver, så har han växt till sig och är lite drygt ½ metern nu.
Jag har redan lovat bort honom till ett ställe där han får simma i en stor bassäng.
Men han får gå hos mig ända tills han har vuxit ur det största akvariet.
Jag har sett priser på 500-600 kronor för 15 centimeters. Men avråder att köpa dessa. De växer fort, blir alldeles för stora och äter upp allt som finns i akvariet.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Här är en video på en lite större redtail...gör att man får känsla av att det krävs ett ganska stort akvarium...om man kan kalla det akvarium...borde nog vara snarare bassängstorlek.
Kommentar
-
Ok. Då blir det ingen Redtail iaf. Jag har nämligen fått tillstånd (av frun) att gjuta en stoor balja i källaren i huset som vi snart ska köpa och det hade ju onekligen varit häftigt med en stor glupsk rackare som man hade haft däri. Men detta är ett projekt en bit fram i tiden, så jag har gott om tid att bestämma mig...Kommentar
-
Snygga / tuffa Channa-burkar var det där nånstans bland de andra filmerna!"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
MVH
KristoferKommentar
-
Ja jäkla najs! Fast på tok för mkt fisk för sån liten yta för min smak.Kommentar
-
Här är en liten film med mina nyfödda Hypancistrus Zebra malar
http://www.youtube.com/watch?v=ezqEAoNaofA
Riktigt najs!Kommentar
-
Här är en liten film med mina nyfödda Hypancistrus Zebra malar
http://www.youtube.com/watch?v=ezqEAoNaofA
Måste vara en riktigt go känsla att kunna titta till de där små pysslingarna live...
Mvh/Andreas.Kommentar
-
Tackar.........
Dagtid, när det är ljust, så är dom faktiskt rätt tråkiga och titta på Ligger och trycker ihop sig i ett hörn i mini grottan.
Man får ta ficklampan på kvällen och mata lite, för att få lite aktionKommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
Kommentar