Hoho, nja, nog för att den börjar närma sig säl-storlek nu på ca 75cm, men det är en oxydoras niger, Mother of snails.
lägga upp nya filmer (här)
Kollaps
X
-
-
En meter och 13 kilo tydligen enligt http://www.jjphoto.dk/fish_archive/w...oras_niger.htm
men det verkar lite skumt. Min är 75cm och väger uppskattningsvis 1.5 kilo högst.Kommentar
-
Med Venlig Hilsen
Niels Christian Mohr
www.mbuna.dk
3x54 liter 1x65 1x70 1x112 1x200 2x250 1x375 1x1080
Maller, Malawi det är fisk for megKommentar
-
Ursprungligen postat av Alexander YlipääTo be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Matz KarlsénMycket snyggt. Det är nästan så att jag ångrar att jag gjorde om mitt 720-kar till Troffeträsk!!!
Oj det var ett tag sen jag såg den filmen!!
Här kommer liten kortis på diskusparet vars honan inte gillade mig ikväll.
Mvh AlexKommentar
-
Ursprungligen postat av Alexander YlipääOj det var ett tag sen jag såg den filmen!!
Här kommer liten kortis på diskusparet vars honan inte gillade mig ikväll.
http://www.youtube.com/watch?v=WM4GB4iuHWEShoohooKommentar
-
Guldsömparet lekte idag i ett kar full med hungriga C.festae och C.marmorata som försöker hela tiden att komma åt rommen ,filmade lite hur gulsömparet skyddar sina ägg gång efter gång mot crenicichla attacker.
Kommentar
-
Det var en riktig actionrulle!!! Såg hela filmen en gång och fighten 4 ggr . Hoppas guldsömmarna får behålla sin kaviar. Tyckte honan var charmig, liten men kaxig.
Mvh NiklasMina ciklider: Guianacara cf. owroewefi (Creek Margot), Guianacara stergiosi, Krobia xinguensis, Nanochromis parilus, Pelvicachromis silviae och Tahuantinsuyoa macantzatza.Kommentar
-
aggresiv herre
Planterade om lite i den här "mannens" trädgård men det tyckte han inte om. Han hade tydligen inte hört att man inte skall bita den hand som matar en.
rolig film
Nu finns den på riktigt.Senast redigerad av Rhodebaert; 29 March 2007, 22:17.Det går alltid en senare buss.Kommentar
-
-
Senast redigerad av intercepter; 03 April 2007, 21:35.Kommentar
-
Två klipp på en Auloncara Jacobfribergi från Otter point
Längst ner på sidan
Kommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ohh kul å se film Wilhelm! Men taskigt att du inte låter honom tugga innan du kommer me nya
Hur stor är han, å hur stort kar går han i?Kommentar
-
Han tuggar inte. Han sväljer allt i ett nafs.
Han är runt 50 cm. Försökte mäta Felix igår, men han står ju inte still.
Han går i ett 500 liters ihop med en trimac.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
Kommentar