If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Juste att du klippt ihop ynglenas uppväxt. Från ägg till fisk. Dessutom förmodligen den mest rockiga uppväxt man kan tänka sig.
Är det nån som har film på munruvare i befruktningstillståndet, dvs när honan pluppar ut ägg som hon tar upp med munnen och hanen befruktar dem.
Detta är inget perverst önskemål, jag har bara inte bevittnat det i min tank ännu.
"Det gäller att inte lägga alla ägg i samma mun..."
Våra Labiatum är smått förbannade på oss när vi försöker städa akvariumet.
Detta (såklart, eftersom att vi filmade) är långt ifrån deras mest aggresiva attacker.
Ska filma nästa gång också, o försöka fånga dom när dom är riktigt sura. Dom bet mig två gånger idag, men jag han precis få bort handen så det blev inget blodbad, bara lite skrap och en puff.
Som tips kan jag nämna för er lyckliga innehavare av tv-kanalen "National Geographics" så går det en film som heter "Jewel of the Rift" fredag (17/2), skulle visst handla om ciklider främst i Tanganyikasjön.
Ok, här är en färsk rulle med väldigt sunkig kvalitet :-D
Men det kan kanske vara kul å se lite fetingar trängas i ett 900 kar. Verkligen akut behov av större balja!
Kommentar