lägga upp nya filmer (här)
Kollaps
X
-
-
-
Hanarna var ca 20cm stora och honorna något mindre .Kommentar
-
Undra hur den där vitprickiga rockan kom på sin kamouflagekostym och vart han tänkt gömma sin i den?
Riktigt snygg är den hur som helst!Tony EnglundKommentar
-
Det undrar jag också .
"80-tal möster ju" sa tjejen fösrta gången hon såg rockan .
En video till ,inga ciklider men kul ändå
Kommentar
-
googles video uploader funkar ej just nu, inte för mig iaf
tar ett tag , ha tålamod.Senast redigerad av Johan; 08 January 2006, 14:45.Kommentar
-
Hur fan gör man för att slänga upp en film på sitt kar på nätet då ?// drd
Nu med ännu fler malar.......L046 igen
Min diskus o mal Zoon = http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=183541
Bildarkiv på zpet= http://www.zoopet.com/medlemsbilder/...=30457&cat=500Kommentar
-
350 Liter
En liten film på mitt mbuna-kar, till höger ser man den omfärgade trewavasae som tagit sig ett eget revir, han försvarar det bestämt mot alla oinbjudna gäster.
drd: skapa ett konto på tex www.putfile.com dock får videos vara max 25mb per styck har jag för mig.
Johan: Skräckinjagande guldsöm, jag menar det på ett positivt sätt||||Kommentar
-
Ursprungligen postat av malplaceradEn liten film på mitt mbuna-kar, till höger ser man den omfärgade trewavasae som tagit sig ett eget revir, han försvarar det bestämt mot alla oinbjudna gäster.
drd: skapa ett konto på tex www.putfile.com dock får videos vara max 25mb per styck har jag för mig.
Johan: Skräckinjagande guldsöm, jag menar det på ett positivt sätt
hehe tackar =)Kommentar
-
malawi och animal planet
Grym kul med rockor, pleco! Var de olika sorter eller blir den mindre ljusbruna också så där svart och snygg vid äldre ålder?
Jag fick ett litet infall och lade upp lite egna malawi-filmer. För er som gillar våldsfilmer finns här bl.a. en kort match mellan två perlmutter.
För de av er som inte såg Animal Planets dokumentär om malawi för något år sedan finns några korta klipp här:
"Det gäller att inte lägga alla ägg i samma mun..."
Bilder och tecknad serie | Film | Ej-fisk-hemsidaKommentar
-
Jag har en del videoklipp på min sida.
Finns lite malawiklipp, bla spilonotus, röd rubin och demasoni i varierande kvalitet samt lite klipp från den tiden jag hade CA/SA i ett kar.
(-> bildgalleri/video -> videosnuttar)simma lungt...
------------------------
www.aquanord.net - Min akvariesida med bilder, videoklipp & annat skoj
Umeå akvarieförening
------------------------Kommentar
-
riktigt fina filmer från animal planet filterludd !! gillar kalingonoKommentar
-
Har länkat till den innan men någon kanske inte har sett den.. Geophagus Orange head "tapajos" lek http://www.angelfire.com/psy/tapajos/
Pleco---> Honan på filmen köpte jag av dej för ca 1 år senKommentar
-
Ursprungligen postat av FilterluddGrym kul med rockor, pleco! Var de olika sorter eller blir den mindre ljusbruna också så där svart och snygg vid äldre ålder?
Har inte kvar leopoldin ,han försökte käka en pansarmal och malen fastnade i munnen och dog [:-(].Kommentar
Kommentar