If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Slänger upp en bild på mitt 375-literskar med Dubbar och bärnstenar. Tyvärr så blev jag tvungen att göra mig av med mitt 720-literskar eftersom det läckte och alla mina Black bembor fick gå till akvarieaffären. Men det är bara att bryta ihop och gå vidare. Lyssna på det underbara soundtracket från matchen mellan Kalmar och Djurgården som Kalmar vann med 5-1 He He He!!!
Tråkigt att läsa om ditt öde med 720 karet Matz, men som sagt..det är bara att bryta ihop och gå vidare. Kommer du skaffa ett nytt 720 eller håller du dig till det du har nu?
Slänger upp en bild på mitt 375-literskar med Dubbar och bärnstenar. Tyvärr så blev jag tvungen att göra mig av med mitt 720-literskar eftersom det läckte och alla mina Black bembor fick gå till akvarieaffären. Men det är bara att bryta ihop och gå vidare. Lyssna på det underbara soundtracket från matchen mellan Kalmar och Djurgården som Kalmar vann med 5-1 He He He!!! http://www.youtube.com/watch?v=wNuI67AnWCo
Tråkigt att läsa om ditt öde med 720 karet Matz, men som sagt..det är bara att bryta ihop och gå vidare. Kommer du skaffa ett nytt 720 eller håller du dig till det du har nu?
För tillfället nöjer jag mig med det jag har- Men suget efter nya firrar gör väl att man skaffar sig ett nytt 720. Och med firrar menar jag troffar! Tack för responsen
To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!
Vad är det för någon sand du har i karet Matz? Vilken storlek är det på karet? Håller på planera mitt 375 l Tanganyikakar med BTN just nu. Har inte riktigt bestämt mig vilka fiskar jag ska satsa på. Ocellatusar är sanslöst charmiga. Lyckas alltid hamna i mina Tanganyikakar. Tänkte eventuellt köra på stappersi (meleagris) istället den här gången dock. Du har lyckats med inredningen förresten, ett kar i min smak helt klart.
Kommentar