De moduler som används för filtrering är öppna upptill så att man enkelt kommer åt all apparatur och filtermaterial för rengöring. Man kommer nog aldrig från att saker och ting behöver rengöras emellanåt. Detta sätt med moduler - cirkulationspumpar - filtermattebitar är ganska underhållsfritt och funktionellt så där behöver du inte rengöra lika ofta som om du skulle haft vanliga innerfilter.
"Plattor med hål på botten" menar du troligen det gamla filtreringssättet med bottenfilter. Jag har aldrig använt mig av det, men enligt många här så är den typen av filtrering av den "gamla skolan" och få är förespråkare medans fler är motståndare...sedan är det ju upp till var och en vilken filtrering man tror på och det man själv vet fungerar bäst.
"Plattor med hål på botten" menar du troligen det gamla filtreringssättet med bottenfilter. Jag har aldrig använt mig av det, men enligt många här så är den typen av filtrering av den "gamla skolan" och få är förespråkare medans fler är motståndare...sedan är det ju upp till var och en vilken filtrering man tror på och det man själv vet fungerar bäst.
Kommentar