If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Trevlig sajt! Vad jag däremot tycker är kanske att de rubriker som du har på sajten borde fräschas upp lite...kanske inte vara fullt så svängiga och färgglada. Fotona på startsidan kunde vara lite bättre...klarare. Annars en riktigt trevlig sajt som sagt...kul att se fiskarna ni odlar av.
tackar..
de fiskarna som är på startsidan hittade jag på en site kommer inte ihåg vart men tyckte de var snyggt
ska se im jag kan komma på nått annat eget kanske
Om du använder andra foton än det du själv tagit så skulle jag föreslå att du plockar bort dom ganska snabbt. Om du inte har fotografens tillåtelse att använda dom så är det olagligt.
Risken att någon kommer på dig är ganska liten, men å andra sidan är det nog bra mycket roligare att ha egna foton på sin egen sajt...
tackar..
de fiskarna som är på startsidan hittade jag på en site kommer inte ihåg vart men tyckte de var snyggt
ska se im jag kan komma på nått annat eget kanske
Den där färgglada malawicikliden är från Stockholms ciklidklubbs hemsida. Är inte så hemma på om fotografiska bilder behöver ha verkshöjd (det lär inte en rak bredsida ha) men vet att det finns särskilda upphovsrättsliga regler för forografiska bilder. Ren dokumentation borde enligt mig vara oskyddad men tror inte så är fallet. Che Guevara och Usama bin Laden är ju fotograferade och "ägda".
För information så fungerar inte sidan om man använder Mozilla Firefox, man får bara möjlighet att ladda hem en *.dwt fil och i övrigt är det helt tomt förutom menyn till vänxter som visas. Med Internet Explorer fungerar den bra däremot.
Kommentar