If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag har ett 30 tal pemba yngel till dig här hemma []
Haha sluta läskas va
Finns de nån som testat å köra typ 1+4 troffar ihop med massa annat från tanga? Känns lite fel å stycka ner så många som egentligen lever ganska ensamt?
Hittade ett nytt filter i photoshop "Dust & scratches...", nu behöver jag inte tvätta rutorna .
Friedrichstahliiparet visar prov på en typ av färgteckning, nu med grönt skimmer.
Fast det här med färger få jag jobba mer på, det syns på tegelröret i bakgrunden att det inte är mycket färg i bilden.
...och som vanligt så blir det mycket bättre när man får upp bilden över hela skärmen!
Skall försöka få lek på dem igen och då ha kameran redo, de färgar då om till gult med svarta markeringar, en fröjd för ögat att se på, och en pina för akvariets övriga invånare
Finns de nån som testat å köra typ 1+4 troffar ihop med massa annat från tanga? Känns lite fel å stycka ner så många som egentligen lever ganska ensamt?
Tanken har slagit mig nu när jag håller på att göra om mitt hörnkar till Tangayika.
Frågan är hur troffarna skulle klara av sällskapet med 5 st Leleupi?!
Kommentar