Ursprungligen postat av Wilhelm
Lägg upp era nytagna bilder
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Hehe jo det e sladdar som hänger där... har inte gjort innstallationen permanent ännu så det e däför jag kallade den för demo =) Jag har ju inte börjat innreda ordentlig ännu så det e lite kaos i burken. Här är en bild som inte e lika "natt" men som sagt det e inte fixat innredningsmässigt ännu.Kommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskFrån kent i nol igår.. lethrinops intermedius... artreg, vasågod
Enligt Cichlidpress så är det rätta namnet Tramitichromis intermedius...tidigare beskriven som Lethrinops intermedia.Senast redigerad av StefanL; 28 February 2006, 23:58.Kommentar
-
Nytagen bild på jaggahanen. Har provat på att använda slavblixt istället för att kunna få bättre skärpa. Inget som syns när bilden är liten.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
-
-
Fina bilder på Jaggan och Fredien!
Niclas jag trodde det var några tunna grenar. Det är snyggt med "Månskensbelysning"mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ursprungligen postat av Stefan LarssonLustigt det där med Lethrinops intermedius och Tramitichromis intermedius...det är samma fisk men någonstans finns beslutsångest över vilket namn som ska användas. []
Enligt Cichlidpress så är det rätta namnet Tramitichromis intermedius...tidigare beskriven som Lethrinops intermedia.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Ohh najs jinnar ! Mkt bra bilder! Har du gått å köpt en digital systemkamera nyss, eller har du alltid visat bra bilder?Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av johan_lindgrendeelay, vad är måtten på karet, ser grymt djupt ut.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Joakim DraktoftHär använder vi oss av Cichlidpress och därför anges Tramitichromis intermedius i artregister.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskOhh najs jinnar ! Mkt bra bilder! Har du gått å köpt en digital systemkamera nyss, eller har du alltid visat bra bilder?
Nu skall jag bara bli bättre på att justera detaljerna.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Ursprungligen postat av jinnarparenDen senaste kameran är någon månad gammal, det som var det nya är att jag införskaffat 2 st slavblixtar som ligger på täckglaset. Det ger bättre ljus -> bättre skärpa, mindre korniga bilder.
Nu skall jag bara bli bättre på att justera detaljerna.
Trevligt! Likadana som cutekids eller? Nissin eller va dom heter...Kommentar
-
Kommentar