Snygg hästnos =) E.cyanostictus "zambia" eller?
Lägg upp era nytagna bilder
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Vet inte faktiskt, jag har relativt dålig koll på dem tyvärr...Kommentar
-
haha hästnosar har nog de mest roliga utseende jag vet... ser ju ut som clowner "wwuuääääähhhzzäääää"Kommentar
-
Växtkaret någon vecka innan jag fick grönvatten. Karet är på 130 liter, och det satt en 150W MH över. Inget jag rekommenderar, helt klart för mycket ljus. Karet var då inte heller aqua-scapat alls, utan innehöll nästan bara växter jag ville spara till en ny lokal.Ingen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
När karet väl funkade (attans mycket jobb med så fett ljus) så gick det dock att få schysst syremättnad.Ingen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Karet en vecka efter nyinredning. Mycket synlig teknik pga en del experiment, men aqua-scapingen syns rätt tydligt. Ljuset är bytt mot två 24W T-5 rör. Numera är karet omvandlat från high-tech till low-tech, och jag småbrottas med en ful brun variant av blågrönalger som inte riktigt vill ge upp. Low-tech kräver dock lite tålamod, så det slevar jag på.Ingen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Ursprungligen postat av PatrikMalmoKaret en vecka efter nyinredning. Mycket synlig teknik pga en del experiment, men aqua-scapingen syns rätt tydligt. Ljuset är bytt mot två 24W T-5 rör. Numera är karet omvandlat från high-tech till low-tech, och jag småbrottas med en ful brun variant av blågrönalger som inte riktigt vill ge upp. Low-tech kräver dock lite tålamod, så det slevar jag på.Christoffer LundholmKommentar
-
-
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av Midas_TomChristoffer LundholmKommentar
-
Ett amatörfoto då:
Eretmodus Cyanosticus, "Bangwe-orange", hanemvh Per
Tanganyika och Västafrika i burkarnaKommentar
-
choffe : japp det är en Frontosa kika in på Malawi tråden 2006 där finns fler bilderKommentar
-
-
Kommentar
Kommentar