MER MER MER.............. Ok jag kan vänta Till Ciklidbladet då....
Lägg upp era nytagna bilder
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Stackars oss som inte är medlemmar änmvh ville.
375 L Malawi
585 L Malawi
54 L Johanniyngel
25 L OB rödzebrayngelKommentar
-
Nackdelen med artikeln är att vi kommer få vänta ett tag tills vi får se mer bilder då. Spara de bilderna som ska vara med i artikeln och häng ut resten bland cyberhajarna här.. =)Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av jullenStackars oss som inte är medlemmar änMvh FredrikKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinNackdelen med artikeln är att vi kommer få vänta ett tag tills vi får se mer bilder då. Spara de bilderna som ska vara med i artikeln och häng ut resten bland cyberhajarna här.. =)Kommentar
-
En av nike69:s vf Synspila Shinespot, fotat av nicke själv.Senast redigerad av Laesk; 07 January 2006, 14:55.Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeUrsprungligen postat av RobinNackdelen med artikeln är att vi kommer få vänta ett tag tills vi får se mer bilder då. Spara de bilderna som ska vara med i artikeln och häng ut resten bland cyberhajarna här.. =)
För övrigt håller jag med Micke om att det vore synd att spoliera spänningen genom att posta bilder här innan en artikel är publicerad. Då finns det en risk att Ciklidbladet känns som gammal skåpmat när den kommer, och vem vill betala för gammal skåpmat....Tjugofem år med ciklider.
http://www.malmoakvarieforening.se
Centralamerika 2006
Svart kaffe och drömmeri...Kommentar
-
-
-
Ursprungligen postat av Laesk...vf Synspila Shinespot...Kommentar
-
det var jag som hämtade upp fisken åt nicke, Vf står för vildfångad. det är inga blommor va jag kan se som trimac har. det är det vanliga "blommorna" som de brukar ha.
Kommentar
-
Ursprungligen postat av Kalle-MajaUrsäkta en okunnig men nu blir jag nyfiken. Står vf för vildfångad här? Tycker "blommorna" ser lite väl trimacliknande ut, eller kan synspilor se ut så här?
Jupps, Vildfångade. Shinespot är nån slags variant. Nicke kan de bättre, ska höra me honom.
edit: oj där vakna johan me ja...Kommentar
-
Får väl lägga upp en bild från nyårsafton me.. PoffffKommentar
-
kalle-maja: "Blommorna" är defenitivt Synspila, och Shinepot är en otroligt vacker geografisk variant av Synspila. Jag blir aldeles dreglig av att se den.fish r friendKommentar
-
Kommentar
Kommentar