Tack för alla fina bilder som levererats under året. Själv har jag inte ens hunnit tita på alla undervattensbilder jag tog under mina fem veckor i Afrika i år. Jag är djupt imponerad av alla fina bilder som visats.
Lägg upp era nytagna bilder
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Kommentar
-
Robin och lars: Ännu hellre en artikel till ciklidbladet!/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Na tycker du verkligen Jonas? Visst gärna en artikel i CB men fördelen med att lägga upp bilder och bildtext här är att vi kan fråga och Lars kan svara. Det går inte i CB. Sen finns ju chansen att Lars kan lägga in fler bilder som inte är "CB-material" här också, alltså bilder som inte är av kvalitet eller saknar handling i artikeln.Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinNa tycker du verkligen Jonas? Visst gärna en artikel i CB men fördelen med att lägga upp bilder och bildtext här är att vi kan fråga och Lars kan svara. Det går inte i CB.Kommentar
-
Jag tycker inte att det ena behöver utesluta det andra. Carl som har rest tillsammans med Lars till Malawi- och Tanganyikasjön har ju skrivit i både Ciklidbladet och forumet.
Personligen tycker jag att det är mycket roligare att läsa artiklar i tryckt form. Det finns inget bättre än att under mellandagsledigheten plocka fram gamla årgångar av Ciklidbladet, krypa ner i läsfåtöljen med en stärkande dryck och läsa om gamla artiklar. Ofta hittar man nya favoriter som man ser med helt andra ögon eftersom intresset förändras med tiden. Även om det finns många fördelar med forumets snabbhet så föredrar jag att ha artiklarna i tryckt form också och kunna ta fram dem när det passar mig.
Ursäkta detta sidospår från trådens syfte!Kommentar
-
Håller me dig micke Iofs har man bara 4 nummer på nacken, men ändå hehe...
Från gårdagens endurotävling här i Ulricehamn.
(nej, jag skapade inte tråden bara för fiskbilder! Iofs är det ju fiskar som intresserar dom flesta, men men)
Stor bild: http://hem.bredband.net/b396924/93-an-.jpgKommentar
-
Grymt kort Läskman .....e de du som rattar Yamahan ??
Lite kallt so köra båge mitt i snöiga sverige men iofs, jag var ute och kappseglade för ett par veckor sedan och det var allt än varmt det oxå// drd
Nu med ännu fler malar.......L046 igen
Min diskus o mal Zoon = http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=183541
Bildarkiv på zpet= http://www.zoopet.com/medlemsbilder/...=30457&cat=500Kommentar
-
Slänger upp en nytagen bild.
En av mina Melanochromis cyaneorhabdos "maingano" gäspar och tar igen sig efter ett storslagsmål med den dominante demasonihannen.simma lungt...
------------------------
www.aquanord.net - Min akvariesida med bilder, videoklipp & annat skoj
Umeå akvarieförening
------------------------Kommentar
-
Ursprungligen postat av drdGrymt kort Läskman .....e de du som rattar Yamahan ??
Lite kallt so köra båge mitt i snöiga sverige men iofs, jag var ute och kappseglade för ett par veckor sedan och det var allt än varmt det oxåKommentar
-
Enduron fick mig till att saknar cyklen som orsakde mig 2år sjukskrivning hmm man får väl önska sigKommentar
-
Här kommer en svårfotad Aristochromis christyi på ca 12-13cm. (simmade längst in i karet mot min svarta pappbakgrund, så bakgrunden blev kolsvart när jag drog ner brightness osv)Kommentar
-
En Nimbochromis linni som går i samma kar...Kommentar
Kommentar