If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Knepigt att den på din bild är så svart om magen och att inte mina hanar var det. Det skiljde ganska mycket på mina kigoma och maswa när jag hade dem. Maswan var mkt rödare och vitare på fenorna samt guldröd på sidorna. Kigoman såg precis ut som på din bild.
Förbaskat snygga blder och framförallt snygga fiskar.
Måste bara fråga laesk var du får så stora rötter ifrån?
den högra (största) i 720 karet, köpte jag på herkules zoo i gbg, gav 595kr dvs satans billigt, å den är större än va den ser ut å vara
Den andra till vänster + den vänstra i 500:at köpte jag på djurmagazinet i jönköping, 450kr st
Å den andra i 500:at + en till lång köpte jag i en affär som gått i konkurs, 200kr för båda
En snygg malawi-firre fotad hos Dansk Malawi Import förra helgen. I vanlig ordning tar jag inte reda på vad jag fotar, så vet någon vad det är för art vore jag tacksam
Wilhelm: Det där fotot är bara så skönt!! Man försöker att göra det snyggaste fotot av alla...med skärpa och allt...sedan flaskar du in en sådan där härlig bild och genast får man ett helt underbart perspektiv till vad man pysslar med...hehe. Nu ska jag ta det lite mer lattjo! Tackar för det!
Ops...jag skickar denna...hade visst en knölig bild på lager...*S*
Tony: Ser ut att vara en Protomelas...men vad...hm...får kolla detta lite...
Kommentar