If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Snyggt foto Laesk. Schysst formspänning mellan det klara och skarpa smältblygråa ögat och den suddiga flamencokjolen till stjärt. Pinnarna i bakgrunden har jag slutat kommentera.
Wilhelm, har du nån bild av en krater? Det skulle vara roligt att se lite "byggnadsverk".
Försökte ta en bild på en lekgrop, men det blir inte bra idag. Groparna är bara 1 dm i diameter och kanske 2-3 cm djup i mitten. Men hanen gör en massa såna smågropar istället för en bautagrop som t.ex furcifern gör.
Här kommer en bild till på hanen i lekskrud.
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
Snyggt foto Laesk. Schysst formspänning mellan det klara och skarpa smältblygråa ögat och den suddiga flamencokjolen till stjärt. Pinnarna i bakgrunden har jag slutat kommentera.
tack! hahahahahha pinnarna va de ja dom brukar vilja va me....
De ser precis ut som de Maswa jag hade fast mina hade lite mera färger. Har dina hanar svart på magen då de färgar för fullt? På bilden ser jag ingen antydan till svart. Vart köpte du dem?
Det är först nu som han har börjat färga ut ordentligt, den andre hanen får vara lite blekare. Nåt svart har jag inte sett, måste kolla noga sedan. Vad betyder det isåfall?
Jag köpte dom av en duktig Troffeodlare utanför Linköping.
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
med min bild så finns ju en annan skillnad och det är att det finns mer rött på ryggfenan vid basen på min. Och på Michels bild så ser det ut som om det vore "svart"eller rättare sagt mörkblått på magen.
Har du nån bild på dina pleurospilusar ?
Senast redigerad av Wilhelm; 05 December 2005, 18:19.
Anledning: Kollat in lite bilder
mvh Wilhelm
Köpte ett par VF Altolamprologus calvus "white Chaitika" i fredags. Finns det en vackrare ciklid? Inte i mina ögon iallafall. Här är en av mina nya ögonstenar:
Kommentar