If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Japp... det stämmer... måste erkänna att det har varit rätt bra tillväxt på de små liven... jag matar med pellets (typ Hikari eller likn.) varvat med räkmix... så brukar de vara snabba att nafsa åt sig av djupfryst fisk när jag matar mina freddies också... 2 ggr om dagen får de mat... morron och kväll... här kommer en nytagen bild till där jag tyvärr lyckades kapa av rumpan på firren... []
Mina jag har är antagligen av samma kull som dina.
Samtidigt som du köpte dina så fanns de på djurmagasinet också (samma storlek) men de blev aldrig av att jag köpte några.. men nu så gick de kvar 3st ett antal månader senare... så jag tog dem.
Nu har man fått bevis på hur lite dom matar sina fiskar i affären.. dom kanske vuxit 1cm sen de fick in dom... :\
nu är dom 7cm kanske
medans dina är 17-18...
Ruskigt fina Bocourti ! Inget snack längre, CA ciklider är den vackraste kategorin ciklider, de är inte bara beteende och aggression som kännetecknar dom enligt kategoribeskrivningen i artregistret här på NCS ; ).
Laesk : Texasen ser riktigt fin ut, intressant utseende, har haft texas i flera omgångar men ingen som liknar din i den täta teckningen.
OOH... vackra fiskar och fina bilder! Kamerastandarden har stigit rejält på detta forum må jag säga! Dags att nyinvestera
Bocourti var vääldigt imponerande må jag säga.
Kommentar