Lägg upp era nytagna bilder
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Leask: Jag hinner inte fota så mkt nu precis. Måste ju försöka att lägga in alla bilder ni tar. Se till att följa beskrivningarna som finns. Det är lite enklare för oss att lägga in alla bilder då.
MvhKommentar
-
Pleco: Kan du bekräfta att dina två bilder visar Ctenochromis horei hos Kent eller är det någon annan Ctenochromis art ?
Att jag undrar beror på att jag också tog kort på dessa och håller på att lägga till bilder i artregistret.Senast redigerad av Joakim Draktoft; 23 November 2005, 00:20.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Ursprungligen postat av Joakim DraktoftPleco: Kan du bekräfta att dina två bilder visar Ctenochromis horei hos Kent eller är det någon annan Ctenochromis art ?Kommentar
-
Mina bilder från i lördags är de nedersta två http://www.ciklidbladet.se/artregist...sa.asp?ID=1058Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
Ursprungligen postat av Joakim DraktoftMina bilder från i lördags är de nedersta två http://www.ciklidbladet.se/artregist...sa.asp?ID=1058
Det var mycket fotande hos Kent i helgenKommentar
-
Bra bilder joakim!
Sen får jag visa mina jaggor som precis parat ut. Haft 4st ungdjur gåendes ett tag nu.. så i förrgår, sa de klick (tyvärr blev inte honan så skarp)Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av LaeskBra bilder joakim!
Stod öga mot öga med denna herre för några dagar sedanJoakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
Tog lite kort på mina Hinderi idag. Ber om ursäkt för den skitiga rutan i karet...Mvh
Daniel Eriksson, aktivitetsansvarig i Jönköpings akvarieförening
Söker du odlare i ditt närområde? Simma in på Fiskförmedlingen! (Nu även med Köp & Sälj-avdelning)Kommentar
-
Hur visar jag bilderna så som ni gjort i era inlägg? Blev ju bara en lista på filer ju...Mvh
Söker du odlare i ditt närområde? Simma in på Fiskförmedlingen! (Nu även med Köp & Sälj-avdelning)Kommentar
-
Ursprungligen postat av PikkenixTog lite kort på mina Hinderi idag. Ber om ursäkt för den skitiga rutan i karet...
Ursprungligen postat av PikkenixHur visar jag bilderna så som ni gjort i era inlägg? Blev ju bara en lista på filer ju...Kommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskTips.. om du inte kan stänga av blixten så ta lite från sidan på firren medans du håller över halva blixten (som är närmast rutan), så får du inte så mkt blänk på fjällen.. men ändå en skarp bild.
Lägg bara upp en bild i taget
Ok, komemr mer bilder senare i separata poster.Mvh
-
Ursprungligen postat av Daniel OdellOK en icke-ciklid bara för att:/Hanna
540l
112l
63l
21l
12lKommentar
-
Pangaea..
Nya bilder på dina bocourtis efterlysesKommentar
Kommentar