Tog en mycket lönsam tripp till Vasastaden i Stockholm och övertog dessa skönheter, först en Chitala Chitala (kommer att passa perfekt i mitt kommande stora kar):
Lägg upp era nytagna bilder
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Grym arrowana anli!
Hur stort ska det nya karet vara?25 000 liter?mvh ville.
375 L Malawi
585 L Malawi
54 L Johanniyngel
25 L OB rödzebrayngelKommentar
-
Pleurophthalmus....lite avis blev jag sicket grymt monster. du börjar få riktig cool samling nu, hur stort är karet som planeras?Kommentar
-
dom passar bra däri anli
glad att de fått ett större hem, mycket nöjje av dessa udda personligheterfish r friendKommentar
-
Ursprungligen postat av Daniel Odelldom passar bra däri anli
glad att de fått ett större hem, mycket nöjje av dessa udda personligheter
Ursprungligen postat av JohanPleurophthalmus....lite avis blev jag sicket grymt monster. du börjar få riktig cool samling nu, hur stort är karet som planeras?Senast redigerad av anli; 19 February 2006, 19:00.Anders LKommentar
-
Damn najs anli!
jag får väl kontra me en bild på min VF crenicichla sp. hona (19cm) (för ett tag sen va buken knallröd, därför vet ja att de är en hona)
(satans svårfotad, därav kvalitén)Senast redigerad av Laesk; 19 February 2006, 19:35.Kommentar
-
Kommentar
-
-
snygg!! köpte själv 2st texas idag.. hane på ca 10cm och en hona på ca 6cmKommentar
-
Mitt nyförvärv... har inte sett just denna varianten på mycket länge så nu e man glad =)
Red Top Nakatenga från florida.... Laif De Mason odlade F1or ska bli skoj o se dom färga ut för fullt hemma sedan, helt klart fränaste redtop zebran imo.Kommentar
-
Riktigt fin deelay!
Såna skulla jag vilja ha,vart köpte du dina och vad kostade dom?mvh ville.
375 L Malawi
585 L Malawi
54 L Johanniyngel
-
Jag köpte dom hos Akvarieleasing... kostade typ 190kr st, jag tog alla =) Men dom har redan lekt så det kommer komma yngel snart från dom =)
Här en bild till... lite skitig ruta o taskigt me ljus =(Senast redigerad av deelay; 23 February 2006, 00:57.Kommentar
-
En halvtaskig bild på en esthere eller 2 st för man ser lite av min hane.
har lite problem med foto i mitt kar eftersom glaset var betydligt mer repigt
än jag trodde när jag köpte karet iofs inget man ser från lite håll men man
ser ju de när man kommer nära mycket synd-= 720 liter Malawi 350 liter Sydamerika=-
-= Acei ,Estherae, Trewavasae, Auratus VF =-
akvariet.forum24.seKommentar
-
Deelay:Okej,jag tror dock inte att det blir sådana,jag bor i halmstad...mvh ville.
375 L Malawi
585 L Malawi
54 L Johanniyngel
Kommentar