ps. yngel ca 2 veckor
Lägg upp era nytagna bilder
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Hemitilapia oxyrhynchus , ung hane som börjar färga ut - ca 12cm
Artregistret - varsågod!Kommentar
-
Flowerhornen "Bastard" som gått över 25cm.. (går för tillfället i ett 200 liters, därför han är så mörk)
Såhär såg han ut i november (20cm):
Kommentar
-
En fråga ang photoshop.. (som leder till att jag kan lägga in bilder ;-))
Hur beskär ni bilderna till 500x500? Ändra storleken på bilden kan jag hem finns det nått annat trix? Typ ha en ram och beskära med?Mvh
RobinKommentar
-
-
Om du menar hur man får ett område kvadratiskt så markerar du samtidigt som du håller ner shifttangenten. Ungefär det enda jag kan.Kommentar
-
Robin använd "crop" verktygen så får du mer fisk på bilden o mindre död yta runtomkring sedan fixar du pixel storleken.Kommentar
-
Var finns "crop" då? (kör med svensk version)
Hittade ett ställe där man kunde göra markeringen till en speciell storlek. Det är ju bra.Mvh
RobinKommentar
-
-
ung azureus hane på 10cm
(nej, jag har inte ökat hans blåa färg i photoshop)
artreg - varsågodaSenast redigerad av Laesk; 16 February 2006, 22:21.Kommentar
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av Stefan LarssonVäldigt snygg Azureus!! När börjar dom färga ut?...och kan man ha fler utfärgade hanar än en?
2 utfärgade i samma kar, ja! kent i nol hade iafall 2st VF fullvuxna utfärgade i ett 150cm:esr kar. riktigt maffiga!Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av Jonas ELaesk: Men vi har ju redan en snygg azureus-hane i artregistret...min egen =)
Men jag lade in han som "hane" då min bild är huvud...
Ahh najs .. (jag kollade inte innan om ni hade nån bild) Jo men de kan ju va kul me 2 hanarKommentar
-
Vi behöver alltid som minst 1 huvudbild (syns överst i artbeskrivning samt presenteras för art på Slumpvis art), 1 bild på hane, 1 bild på hona, 1 bild på yngel + upp till 3 kompletterande bilder visandes färgsättning eller beteende. Så det finns ju en del bilder att få in.
Så fortsätt att skicka upp bilder till artregister.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
Kommentar