Stefan: Kunde inte låt bli att hjälpa dig med litefärghantering så att du ser vadlite bildbehandling kan göra även om en bild är tagen utan blixt. Hoppas att det var OK.
Lägg upp era nytagna bilder
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kanon, tack för det. (Tyckte själv att bilden blev för mörk och att man pga detta inte fick fram färgerna.)
Hmm, var där inte en liten kurs i bildredigeringsprogram i CB förresten...Får kanske ta o kolla lite där.
//Stefan LindstedtKommentar
-
-
Tog bort den förra bilden, var för dålig. Ersätter den med något bättre bild.
Efter att rengjort hela mitt 1200 L kar hela dagen, och tagit bort 70% av mangroverötterna blev det så här istället. Kanske är det för lite rötter....Kommentar
-
-
-
-
-
-
-
Härligt foto Bjarne! Är det jag som är konstig eller ligger skärpan/fokus på två olika platser? Snyggt...
Sedan är det riktigt trevligt att se discusred´s snygga Discusfiskar! Härligt kar...kanske lite för "öppet" för min smak, men det är absolut inga fel på karets inredning.Kommentar
-
Ush Stefan, nu fick du mig att ångra mig lite, med ditt beröm om mina discusarna. Skall troligtvis göra av med dom, eller rätt hundra på det.
Skall satsa på vildfångade istället för hela slanten.Kommentar
-
-
-
Tack Stefan, sambon säger det samma.
Tycker jag står still och stampar på samma ställe i min akvarium värld. Har fått dom att leka, må bra oxå vidare, men det händer inget mer. Vill ha utmaning, så alla fiskar som inte är vildfångade skall tyvär bort och ersättas med vildfångade fiskar bara.Kommentar
Kommentar