Vf Saulosi hona, grymt härliga färger[]
Lägg upp era nytagna bilder
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
En okänd malawi för mig. Ngn som har en kvalificerad gissning?Kommentar
-
-
En Vf aratus hona. Härliga fiskar. Min första malawi för övrigt.Kommentar
-
Ursprungligen postat av CutekidVf Saulosi hona, grymt härliga färger[]Kommentar
-
-
Vf Saulosi hane. Hur är din hane då Stefan? Lika snygg som denna? []Kommentar
-
Inte än...den har precis börjat färga ut..men jag tvivlar på att han når den höjden. Jag börjar faktiskt betvivla kvaliteten på de jag har skaffat mig efter att sett dessa foton på "äkta" Saulosi...*S*
Calle...svara på mail! ;-)Kommentar
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av CutekidEn okänd malawi för mig. Ngn som har en kvalificerad gissning?Kommentar
-
Ursprungligen postat av johan_lindgrenpangea vad har du för utrustning?
Bilderna är tagna helt utan blixt och med enbart ordinär akvariebelysning som ljuskälla...Kommentar
-
"Vf aratus hane:" -Äntligen lite snygga malawi! , skämtåsido, otroligt snygga saulosi-vilken extremt stark gul färg på den honanTropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Melanochromis joanjohnsonae är rätt gissning! Den kallas även "Pärlan från Likoma". Den finns på Nol nu och är en klart underskattad mbuna. Väldigt annorlunda.
En minst lika underskattad är Astatotilapia calliptera.Senast redigerad av Zaphi; 03 January 2006, 16:46.Kommentar
-
dom har joanjohnsonae hos min lokala handlare.. men dom är ju skit skrajja hela tiden!! även fast de går ensamma i ett kar!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Midas_Tomdom har joanjohnsonae hos min lokala handlare.. men dom är ju skit skrajja hela tiden!! även fast de går ensamma i ett kar!
(fanns på borås zoologiska för ett tag sen me, mkt fina!)Kommentar
Kommentar