Inte den bästa kameran
Lägg upp era nytagna bilder
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
fin diskus det är väll en röd turkos?? kul med yngelKommentar
-
Bocourti på ca 7cmKommentar
-
Nicaraguahane på 12cm
(obs, jag är hemma från jobbet å är sjuk,, därför jag inte har nått bättre för mig)Kommentar
-
-
En styck flowerhorn eller va ni vill kalla den, vid namn BastardKommentar
-
De verkar bara vara jag som använder min kamera? Era slapptaskarKommentar
-
-
laesk är du med i foto tävlingen? om inte så borde du vara med!! skit fina bilderKommentar
-
Håller helt och fullt med Midas TomKommentar
-
Beast: Dålig bild men grymma Zaliosus... det är nåt evil över dom på nåt sätt! Hade jag plats skulle jag befria min handlare från sitt gäng!Anders LKommentar
-
Bugar å bockar!
Min "Bastard" är med i fototävlingen, bidrag nr7 "Cichlasoma"
Trodde du kände igen honom, de finns väl ingen som är så ful
Ne men de är en fisk med attityd som hete duga! Han går nu med en trimachona, å kärleken flödar, så snart kanske de blir minibastards
Ursprungligen postat av BeastHar ju inte lika bra kamera som du, är inte lika bra fotograf heller för den delen. Men här är en soppig bild på min A. Zaliosus hane.
Sen va de ett bra initiativ av johan att skapa "Lägg upp nya filmer" inget går ju upp emot att kolla på fiskfilmer.
Men tyvärr går de ju inte filma med canon 350D, men jag ska låna farsans gamla digitalkamera å filma me när jag får tillfälleSenast redigerad av Laesk; 12 November 2005, 01:03.Kommentar
-
Jag bryter CA-trenden med ett foto på en Otopharynx lithobates, Zimbawe rock...för övrigt så instämmer jag verkligen med föregående beröm angående dina foton Laesk! Mycket snygga foton...och fiskar!Kommentar
-
-
Vackert stefan! Bra skärpa!
Sen va de ju kul å få lite omväxling med malawis!
(nästan så man börjar sakna sina fd Zimbawe rocks)Kommentar
Kommentar