En bild på min feta V. Bifasciatahane... tyvärr så får ni stå ut med en korkad reflex från datorskärmen mitt i bilden...
Lägg upp era nytagna bilder
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av Stefan LarssonMycket fina foton Stiffe, men framförallt mycket fina arter! Kanonfin röd färg på Moliron och Nkonden gillar jag skarpt! Bara att gratulera till dessa firrar...
VF Katoto liknar ju arten Kasakalawe...?!
Hur många Tropheus arter har du?
Jag har nu Katoto,Ilangi,N´konde,Moliro,Kasanga,Ikola,Maswa och i mellandagarna får jag en grupp Kipili sen har jag inte plats till fler.
Jag tycker nog själv att jag har för många arter med gult i så vi får väl se vilka som jag tröttnar först på.
Tycker att Ilangin och N´konden är lite för lika och även Kasangan och Katoton kanske påminner lite för mycket om varandra.
Jag tycker som du att Katoton är mycket lik Kasakalawe och då speciellt min alfa hane som t om är orange(alla övriga är gula)
Foto på den orange hanenSenast redigerad av stiffe; 25 December 2005, 21:11.mvh StefanKommentar
-
Mycket fina bilder stiffe! Och inspirerande akvarierum du har gjort, mkt stilrent med fönsterbänkskanal (fy fan för alla grendosor)
En liten utstickare... (en polares tigerpython på nästan 3 meter)Senast redigerad av Laesk; 26 December 2005, 12:16.Kommentar
-
Får väl visa en monstergran på ca 140år (brorsan som tog bilden, därav oskärpan)Kommentar
-
UnderifrånKommentar
-
-
*ångrar mer å mer att jag inte köpte regani dendär gången* najs najs!Kommentar
-
laesk vi vill ha bilder på dina kar .. inte din gran ;P ( gillar du Cky gruppen alltså eller är det bara ett märke ? )Senast redigerad av Midas_Tom; 29 December 2005, 00:31.Kommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskFår väl visa en monstergran på ca 140årKommentar
-
Ursprungligen postat av Midas_Tomlaesk vi vill ha bilder på dina kar .. inte din gran ;P ( gillar du Cky gruppen alltså eller är det bara ett märke ? )
Ursprungligen postat av Zaphi140 år.. Det är la inget. På Nya Zealand finns träd som anses vara vuxna först efter 1500 årKommentar
-
Kommentar
-
-
test
testar att skicka bild"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
ja jävlar,eft 111 försöket gick det ju........"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Snygg blandning med Kiriza och dubbar...
Ska bli intressant att följa alla andra foton efter de 111 försöken. ;-) Ladda på...hehe.Kommentar
Kommentar