Riktigt snygg bild Bjarne! Vad har du för belysning?
Lägg upp era nytagna bilder
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av Bjarne SætrangPelvicachromis taeniatus "Wouri" VF
Snuskigt bra bild!Kommentar
-
Ursprungligen postat av doctorRiktigt snygg bild Bjarne! Vad har du för belysning?Mvh Bjarne
www.aquadigital.netKommentar
-
-
-
Om det är dina första bilder med en ny kamera så finns det en jädra potential i ditt fotograferande! Första bilden är relativt väl ljussatt och den andra är inte speciellt dålig den heller.Kommentar
-
-
Härliga bilder i denna tråd...
Hank: Äntligen får man se en bild på din nya inrikting! Hur härligt kar som helst, och en fantastisk disciplin i ditt fiskval! Önskar att jag också kunde hålla mig till 3 arter! Dina demasoni såg fantastiska ut, hur länge har du haft dem?
Menar du att dina polit var så hårda mot varandra att du inte kunde ha så många tillsammans?Kommentar
-
"Disciplin i ditt fiskval"
Jo, det är j-vligt svårt att stå emot alla snygga Mbunas
Min demasonigrupp köpte jag i somras av F.Hagblom.
Mina Polit gick i ett mindre kar innan, tyvärr. Där hände det en hel del .
...men har lite yngel efter dom som jag ska komplettera gruppen med. Kanske gå bättre med små.....Senast redigerad av Hank; 22 December 2005, 14:12./#378 Hank
Zoonen:
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285
NCS medlemsbilder:
http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson'Kommentar
-
Riktigt läckra bilder... det verkar inte som om det går att misslyckas med bilderna med digitala systemkameror...Mvh
RobinKommentar
-
hmm, jag "råkade" beställa en canon eos 350d lenskit (18-55 tror jag det var) + 1gb minne till mig själv idag....ska bli skönt med lite extra megapixels, den jag har nu är på 4 megapixel och kompaktkamera...
Kommer kanske imorgon, annars dyker den upp i mellandagarna...wohoo!Senast redigerad av Jonas E; 23 December 2005, 22:15./Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Ohh mums pangaea! Skitnajs!
Hoppas mina bocourti blir lika fina =) väx väx väx växKommentar
-
-
Ursprungligen postat av RobinRiktigt läckra bilder... det verkar inte som om det går att misslyckas med bilderna med digitala systemkameror...Kommentar
-
Ursprungligen postat av RobinAja, nu har alla en utom jag =(
Mvh JariKommentar
Kommentar