Riktigt snygg bild Bjarne! Vad har du för belysning?
Lägg upp era nytagna bilder
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av Bjarne SætrangPelvicachromis taeniatus "Wouri" VF
Snuskigt bra bild!Kommentar
-
Ursprungligen postat av doctorRiktigt snygg bild Bjarne! Vad har du för belysning?Mvh Bjarne
www.aquadigital.netKommentar
-
-
-
Om det är dina första bilder med en ny kamera så finns det en jädra potential i ditt fotograferande! Första bilden är relativt väl ljussatt och den andra är inte speciellt dålig den heller.Kommentar
-
-
Härliga bilder i denna tråd...
Hank: Äntligen får man se en bild på din nya inrikting! Hur härligt kar som helst, och en fantastisk disciplin i ditt fiskval! Önskar att jag också kunde hålla mig till 3 arter! Dina demasoni såg fantastiska ut, hur länge har du haft dem?
Menar du att dina polit var så hårda mot varandra att du inte kunde ha så många tillsammans?Kommentar
-
"Disciplin i ditt fiskval"
Jo, det är j-vligt svårt att stå emot alla snygga Mbunas
Min demasonigrupp köpte jag i somras av F.Hagblom.
Mina Polit gick i ett mindre kar innan, tyvärr. Där hände det en hel del.
...men har lite yngel efter dom som jag ska komplettera gruppen med. Kanske gå bättre med små.....Senast redigerad av Hank; 22 December 2005, 14:12./#378 Hank
Zoonen:
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285
NCS medlemsbilder:
http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson'Kommentar
-
Riktigt läckra bilder... det verkar inte som om det går att misslyckas med bilderna med digitala systemkameror...Mvh
RobinKommentar
-
hmm, jag "råkade" beställa en canon eos 350d lenskit (18-55 tror jag det var) + 1gb minne till mig själv idag....ska bli skönt med lite extra megapixels, den jag har nu är på 4 megapixel och kompaktkamera...
Kommer kanske imorgon, annars dyker den upp i mellandagarna...wohoo!Senast redigerad av Jonas E; 23 December 2005, 22:15./Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Ohh mums pangaea! Skitnajs!
Hoppas mina bocourti blir lika fina =) väx väx väx växKommentar
-
-
Ursprungligen postat av RobinRiktigt läckra bilder... det verkar inte som om det går att misslyckas med bilderna med digitala systemkameror...Kommentar
-
Ursprungligen postat av RobinAja, nu har alla en utom jag =(
Mvh JariKommentar
Kommentar