If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Något massutskick har inte gått ut vad jag vet. Tänkte skicka ut detta i samband med nästa kallelse (årsmöte i början av april). Hoppas vi kan få igång föreningen lite bättre nu i vår.
Vill bara göra allmänheten uppmärksam på att vi har årsmöte ikväll! Har du missat detta men ändå vill komma och hälsa på oss är du naturligtvis hjärtligt välkommen!
mja, ni får gärna posta kommentarer i ämnet på vårat forum också, det är sanslöst lite folk som skriver där av någon konstig anledning.
Gå in på www.lundaciklid.com och klicka er vidare nu, skriv så att tangentbordet slits ut!
I min version av Firefox funkar inte er sida. Ramarna strular när man skall gå in på forumet, så att forumet endast öppnas i översta ramen. Frames är skit....
konstigt som fasen, jag kör alltid firefox och det strular inte, varken på jobbet eller hemma. Forumet skall även öppnas i ett eget fönstwr och inte i det befintliga. Inte något med dina firefoxinställningar som klyddar?
/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus
konstigt som fasen, jag kör alltid firefox och det strular inte, varken på jobbet eller hemma. Forumet skall även öppnas i ett eget fönstwr och inte i det befintliga. Inte något med dina firefoxinställningar som klyddar?
Det kan det säkert vara. Har säkert installerat någon plugin som ska hindra länkar från att öppnas i nya fönster. Men frames är ändå ett himla mög... ;-)
Kommentar