If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
gytt mos
är tanken att vi skall ta över den gamla adressen om/när Simon hör av sig? Hade kanske varit bra eftersom det underlättar för folk som varit med tidigare att hitta tillbaka
nä, vi använder oss av lundaciklid.com i fortsättningen. Vi har våran mail-lista så att vi kan göra utskick och vi hade tänkt annonsera här på ciklid.se och på andra ciklidsidor att vi bytat adress. Friställer simon adressen så kan vi ju regga den också men för tillfället så tycker jag att vi får nöja oss med lundaciklid.com.
/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus
varför anstränga sig i onödan. Dock gillar jag inte styrelsedelen med det där "strecket" i mitten som jag gjort så det ska jag bygga om en vacker dag....men inte idag!! []
/Jonas
framförallt så funkar det utmärkt till det vi ska ha det till. Kunde ju meckat ihopa en utltradeluxe flash-sida med allt möjligt skräp o specialeffekter men den hade bara varit jobbig att uppdatera =)
/Jonas
Kul att sidan är uppe. Helt klart en Lundensisk hemsida. Vad säga om ciklidkunskap 20 p...
Jonas, jag är ingen hemsidehackare men kolla bara så att du anpassar frames till visningsstorleken, så tex Olofs huvud inte klipps bort... [:-)]
375L Sydamerika med rötter och växter
stort chokladpar (hypselecara temporalis) på över 20 cm som dansar samba när de är på humör :-)
2 gebbicepsmalar, 4 mindre G. balzanii (lugna jordätare)
går ju lite trögt med inflödet av medlemmar på lundaciklid.com
jag ahr inte fått något mail om bytet trots att jag ahr för mig att det skall ha gått ut, går det att kolla om massutskicket har funkat?
Kommentar