If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Plek: På mötet brukar lite föreningsfrågor diskuteras och resten av tiden fördrivas med fisksnack och allmänt akvarierelaterat prat. Huvudsaken är att ha det trevligt =)
/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus
Det är fritt fram att anmäla sig fram till 19.00. Som Jonas skriver består vår verksamhet främst av att ha trevligt.
Platsen är alltså; iliongränden P:172, Lund. tel om ni går vilse 046-12 28 26. Tiden är 19.00 och det är OK att komma försent men kakorna kan vara slut.
Det låter alldeles trevligt. Ni kan räkna med mig i alla fall. Vi blir kanske två, men det är inte alls säkert. Är det buss 1 mot Östra Torn från stationen som gäller?
Är det säkert att det inte är Olof själv som är den "lille rackaren"? Det brukar ju heta så, min kompis.... När det egentligen är egna erfarenheter som diskuteras =)
Nåja, hur som är det iallafall inget att skämmas över! Alla har vi olika smak.
(Olof, jag vet att din son tycker om slott och sånt, men han måste väl ha fått intresset nån stans ifrån?) ;-D
Jag ville bara tacka Olof för en trevlig kväll och goda muffins! Mina paletter simmar för närvarande nyfiket omkring och undersöker stenarna
Angående vår vattenvärdesdiskussion så kollade jag nu på kvällen och jag ligger på pH 7.5 och ett KH på 40 mg/l. Med andra ord lite fel i pH och antagligen instabilt. Får försöka göra ett nytt försök med torven och se hur det går den här gången.
Kommentar