Vi behöver någon frivillig till att hålla mötet, tiden börjar bli knapp. Anmäl er via mail elelr i tråden till mig.
lundaciklid.se
Kollaps
X
-
-
Hej!
Det verkar grönt att vara hemma hos mig. Vilket datum ska vi säga 7 eller 14?
Mvh
olofKommentar
-
Helt upp till dig, jag själv tycker 7:e låter bra. Men det är du som står för lokalen ju =)
På mötet får vi förbereda det som skall inför årsmötet i början av april (tror vi brukar ha det i mars men några dagar för sent gör väl inte så mycket). bland annat några nomineringar för sekreterarposten som står tom om jag inte minns fel. Överlämnandet av kassörsposten till Olof från mitt håll osv. Mycket som skall fixas, men vi ska bara förbereda lite på detta mötet.Senast redigerad av Jonas E; 24 February 2006, 19:38./Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Hej!
Då kör vi möte hemma hos mig tisdagen den 7 mars klockan 19.00. Adressen är:
Iliongränden P:172, Lund
Som vanligt är alla ciklidintresserade välkommna men föranmälan krävs antingen här i tråden eller via mail till:
olof.blomqvist@spray.se
Jag ska försöka fixa någon god kaka till kaffet också (inte gamla sunkiga pepparkakor som sist hemma hos mig, ber om ursäkt för det)
Sen tänkte försöka köra en liten förrådsrensning och skänka bort sånt jag har sparat aldeldes för länge (typ olika grus och sten och sånt). Kanske en ide om fler har för mycket liggandes att ta med det och köra en liten bytesbörs?
Lämnar fältet fritt för anmälningar.
olofKommentar
-
Nu har jag skickat ut ett mail ang mötet, så förhoppningsvis kommer det fram till alla som är med på listan =)
Härmed anmäler jag mig till mötet, vi ses då!
Mvh
Björnfisklokalen.se - MER ÄN BARA FISKARKommentar
-
anmäler mig till mötet/Jonas
-
Hejsan Lundaciklider!!
nu har Nordvästra Skånes Akvaristers sitt första möte i söndags.
vi har en hemsida nu också somär föjlande :
http://fiskarna.mine.nu/nvsa/ men vi kommer skaffa ett domännamn inom en vecka.
mvh bengt olsson, webmaster och kassör540-liters Tanganyika: Cyprichromis leptosoma, Paracyprichromis Paracyprichromis
325-liters Tanganyika Tropheus duboisi, Tropheus brichardi "ISONGA"
100-liters Tanganyika J.regani, A.calvusKommentar
-
Jag anmäler mig till mötet den 7e.
mvh
Peter"Ibland så tror jag att jag förstår precis allt, sedan återfår jag medvetandet"Kommentar
-
Upptäckte att mailet jag skickade ut saknar ämne, så om ni fått ett mail från mej där det inte står något om vad mailet handlar om så behöver ni inte vara rädda =)
Mvh
Björnfisklokalen.se - MER ÄN BARA FISKARKommentar
-
Tjena! Ser bra ut att Olof bor när vattentornet, då jag jobbar på sony Ericsson. []
Har en kurs mellan 17-19 samma kväll, men kanske kan man komma förbi lite efter 19???
Vad är det för grus du vill bli av med?375L Sydamerika med rötter och växter
stort chokladpar (hypselecara temporalis) på över 20 cm som dansar samba när de är på humör :-)
2 gebbicepsmalar, 4 mindre G. balzanii (lugna jordätare)
Min ZoonKommentar
-
Halloj!
Jag kommer också och hakar på Olofs bytesbörs idé. Jag tar minst med mig skott från vallisneria och javaormbunke som jag vill bli av. I värsta fall kanske jag kan byta dom mot en extra kaka eller något : ) Ska se vad jag mer har i min lilla akvarieskrubb som inte används./MikaelKommentar
-
Jag tar med mig lite diverse skit som jag vill bli av med,oups, finfina saker som jag inte har plats till.....;-)/Jonas
-
Hej!
Sydamerikanen: det går bra att titta förbi lite senare.
Det är lite olika grova grus i volymer 5-10 liter. sen är det lite sten oxå. Lite växter finns det nog oxå över.
Ni är alla hemst välkomna.
Mvh
olofKommentar
-
Om någon vill ha goldenyngel så kan jag ta med det också : ) Säg gärna till i förväg i så fall för annars tar jag inte med./MikaelKommentar
-
Jag är kanske lite sent ute, men om det finns plats för två personer till så är jag och flickvän intresserade av att kanske titta in på mötet. Vad brukar göras på dessa?Kommentar
Kommentar