If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag är ledsen att ni inte fått ut mailet som Jonas nämner ovan, men mitt mailprogram ville tydligen inte skicka ut mailet jag skickade i helgen. Hade inte en tanke på att det inte kommit fram förrän jag såg det här i tråden idag.
Jag har nu gjort ett nytt försök och hoppas det går bättre denna gången. Lovar även att i fortsättningen (försöka) ha bättre framförhållning när det gäller kallelser till LCS månadsmöten.
Jonas, om man är i Lund, vilken buss tar till Veberöd då eller kan någon skjutsa?
375L Sydamerika med rötter och växter
stort chokladpar (hypselecara temporalis) på över 20 cm som dansar samba när de är på humör :-)
2 gebbicepsmalar, 4 mindre G. balzanii (lugna jordätare)
det går en skånexpressen nr.6 till veberöd (det står mot ystad eller sjöbo påden) eller 163 som går direkt till veberöd. Men det är nog endel som ska köra ut dit, det skanog inte vara några problematt fixa skjuts.
/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus
O jag har städat som en galning som vanligt.....ikväll blir det sluttampen med vattenbyte på mitt 720 och dammsugning på rummet, samt att bära ner en soffa till.
Att det ska vara så jobbigt att ha ciklidmöte, man måste ju städa =)
Mitt telenr om ni undrar något: 073 680 63 49
/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus
O jag har städat som en galning som vanligt.....ikväll blir det sluttampen med vattenbyte på mitt 720 och dammsugning på rummet, samt att bära ner en soffa till.
Glöm inte att skrapa alger och putsa glasen...[:-)]
Senast redigerad av Micke; 06 February 2006, 14:24.
Hur kommer folk att ta sej till mötet? Det vore ju rätt smidigt om de bilburna och de icke bilburna kunde samordna någonting. Börjar brinna lite i knutarna nu om vi ska samåka..
Fredrik W, hade du plats för mej så säg bara till när och var vi ska ses. (Jag vet att du är online på forumet just nu, så komigen och svara snabbt!) :-P
Kommentar