If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Om alla hittar rätt ikväll så blir vi mellan 12-15pers. Riktigt kul med så mycket folk, speciellt eftersom det verkar dyka upp en hel del nya ansikten. Kan bli lite problem med sittplats bara, men i värsta fall får vi turas om att sitta =)
Ses ikväll!!
Mvh
Björn
Ps. Eftersom det verkar vara många som åker bil kan det bli svårt att hitta parkeringsplats, men om man parkerar på f.d Mesias församlings p-plats bör det inte vara några problem.. (Första parkeringen på vänster sida, om man kommer från Sandbyvägen, sista på höger sida om man kommer från Dalbyhållet)
Argh! Jag fastnade på jobbet och kom inte hem förrän nu : ( hoppas ni hade det trevligt. Och Jonas ... att jag inte kom hade inte med ditt hot-mail att göra : )
Eftersom er hemsida inte verkar funka, så undrar jag när nästa möte är och var?
375L Sydamerika med rötter och växter
stort chokladpar (hypselecara temporalis) på över 20 cm som dansar samba när de är på humör :-)
2 gebbicepsmalar, 4 mindre G. balzanii (lugna jordätare)
Tyvärr har vi haft problem med vår hemsida som har dragit ut på tiden på ett oacceptabelt sätt.
Vi har vanligen möte den andra tisdagen i varje månad klockan 19.00. Nästa möte bör alltså vara den 7 februari. Platsen kommer att bestämas i denna tråd och förslag är välkomna redan nu.
Du är hjärtligt välkommen att dyka upp sydamerikanen liksom alla andra som är intresserade av ciklider.
Jag tänkte att vi skulle kunna ha nästa möte hemma hos mig ifall det är okej. Jag har inte spikat det 100% än.
Jag vet att det inte var så himla länge sedan vi var hemma hos mig men då detta troligtvis blir sista chansen innan jag börjar flytta mina akvarium till Björns lokal kunde det vara trevligt.
Vad säger ni om ett möte hemma hos mig klockan 19.00 Tisdagen den 7 Februari?
Det är inte 100% spikat än, men det borde inte vara några som helst problem för mig. Jagska höra med mor o far så att det är grönt först. Det enda problemet är kanske att vi blir för många så vi får trängas i soffan =)
Edit: angående hemsidan har jag kommit en bit på vägen, layouten är klar men jag klantade mig duktigt så jag fick bygga om allt från början (så går det när man försöker göra det lätt för sig). Jag jobbar med hemsidan praktiskt taget dagligen nu så den är på väg.
Senast redigerad av Jonas E; 25 January 2006, 14:35.
/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus
det hade varit kul att komma hem till dig Jonas, jag missade ju det sist, jag är borta mellan den 12 och den 19:3 februari, så jag kanske missar detta mötet också? [:-(]
Kommentar