tyvärr kan jag inte komma, är på konsert då :-(
lundaciklid.se
Kollaps
X
-
-
Så var det dax för årets första möte!
Plats: Björns odlingslokal, på hörnan under Vikingavägen 10C på Linero i Lund.
Datum: Tisdagen den 10:e januari
Tid: 19:00, som vanligt
Precis som vanligt finns det risk för att det blir något vidare organiserat möte utan mest lite mingel och fisksnack. Eventuellt lite fika också =)
Eftersom det är nytt år är det återigen dax att betala ny medlemsavgift. Vår kassör (Herr Jonas) blir säkert glad om så många som möjligt kan betala med jämna 50-lappar så han slipper jaga växel hela kvällen (medlemsavgisten är 50:-/år).
Har ni frågor ang väghbeskrivning eller dylikt kan ni fråga här i tråden eller skicka ett PM.
ALLA ciklidintresserade i Lund med omnejd är hjärtligt välkomna! Men föranmäl hellst...
Mvh
Björn, Ordförande i Lunds Ciklidsällskap.fisklokalen.se - MER ÄN BARA FISKARKommentar
-
Jag anmäler att jag dyker upp...
//Peter"Ibland så tror jag att jag förstår precis allt, sedan återfår jag medvetandet"Kommentar
-
-
Ja, björn anmälde ju mig som att jag skulle dyka upp så då får jag väl ta o göra det =)/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
-
-
Samma här, jag får nog tyvärr svårt att hinna ner till Lund på tisdag.Kommentar
-
Dålig stil från jobbets sida! Vet inte chefen att vi har möte den andra tisdagen i varje månad? Du får hålla honom bättre uppdaterad i fortsättningen... =)
Mvh
Björnfisklokalen.se - MER ÄN BARA FISKARKommentar
-
chefen har jag koll på, värre är det med chefens chef, ingen av dem har fattat att det är jag som borde hålla i trådarna []Mvh FredrikKommentar
-
Hej!
Jag dyker upp på tisdag om inget oväntat inträffar.
Mvh
olofKommentar
-
ronny dyker också upp./Jonas
-
-
Haha, jag kunde räkna ut att vi var 6-7 medlemmar därute varav tre löste medlemsavgiften för 2006 på plats =)/Jonas
-
Umm, jag tror jag kan komma. har inte riktigt hunnit planera veckan än men troligen hinner jag./MikaelKommentar
Kommentar