7:e februari!!! Inte missar du det Fredrik =)
lundaciklid.se
Kollaps
X
-
-
hmmm, björn, du fick mail-listan. skicka gärna ut ett mail till alla medlemmarna om datum, tid och plats (nu slipper jag göra det då jag inte har fått mail-listan ;-) ). Jag kan även meddela att det nu är spikat till 100% (ifall inget allvarligt skulle inträffa såklart).
Föranmälning sker till mig via e-mail på: jonne_123456@hotmail.com/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Ursprungligen postat av Jonas E7:e februari!!! Inte missar du det Fredrik =)Mvh FredrikKommentar
-
Jag kan dessvärre inte komma. Jag är tvingad att åka skidor i frankrike, äta god mat och dricka vin på afterskin ; )/MikaelKommentar
-
Mikro, din stackare! Dricka vin på afterski låter som rena tortyren! Om du får möjlighet att byta ut vinet mot ett par kalla pilsner så kanske det kan bli liiiite semester iallafall =)
Mvh
Björnfisklokalen.se - MER ÄN BARA FISKARKommentar
-
-
men mikael, du får ta o sätta dig på bussen en kväll och kolla in karen då =)/Jonas
-
Kom nu ihåg gott folk, nästa tisdag den 7:e Februari kl 19.00 är det möte hemma hos mig. Ett mail har gått ut till alla medlemmar (hoppas jag, Björn bör ha koll på den biten). Det skulle vara bra om ni kunde maila mig eller skriva i tråden att ni dyker uppså jag vet på ett ungefär hur många som kommer (har ju plats, men inte överdrivet mycket). Så föranmälning är det som gäller./Jonas
-
-
-
hummm, nä just det, du var väl inte med på förra mötet hos björn då vi fixade mailinglistan? Jag trodde vi fick med dig men vi kan ha fel e-mailadress. Aja, nu vet jag att du kommer så det är lugnt =)
ska skälla lite på björn också så han fixar upp dig på listan/Jonas
-
Jag har inte heller fått mail men jag tänkte dyka upp och anmäler mig härmedKommentar
-
Har inte heller fått något mail. Kan tyvärr meddela att jag inte har någon möjlighet komma till mötet denna gången heller.
PiggeKommentar
-
okej, har verkligen björn skickat mailet undrar jag nu...
Micke, trevligt, dåses vi på tisdag
Pigge, synd att du inte kan komma. Vi får hoppas att du kan dyka upp nästa gång/Jonas
-
Jag dyker oxå upp.
//Peter"Ibland så tror jag att jag förstår precis allt, sedan återfår jag medvetandet"Kommentar
Kommentar