Bilder på mitt nya SA akvarium (scalare, Geophagus sp. "tapajos orange head")

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Linda A
    Användare
    • July 2002
    • 404

    Bilder på mitt nya SA akvarium (scalare, Geophagus sp. "tapajos orange head")




    Blev rätt nöjd faktiskt.
    Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.
  • Alexander Ylipää
    Användare
    • October 2003
    • 3615

    #2
    Grannt !

    vad är det för något du har på sidorna av karet? Korkbark?
    Mvh Alex

    Kommentar

    • Linda A
      Användare
      • July 2002
      • 404

      #3
      Ursprungligen postat av Alexander Ylipää
      Grannt !

      vad är det för något du har på sidorna av karet? Korkbark?
      Tack! Nej det är en frigolit bakgrund.
      Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.

      Kommentar

      • Jonas E
        Användare
        • February 2003
        • 2533

        #4
        Snyggt akvarium Linda. Vad blev det för några Jordätare?
        /Jonas
        540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus

        Kommentar

        • Linda A
          Användare
          • July 2002
          • 404

          #5
          Ursprungligen postat av Jonas E
          Snyggt akvarium Linda. Vad blev det för några Jordätare?
          Tack! Det blev VF Geophagus sp. "tapajos orange head" av Nike69. Inte på det sättet som jag trodde först.

          Nästa steg är att skaffa jordätarboken, trodde man kunde beställa direkt ifrån den sidan som du visade på LCS hemsida.
          Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.

          Kommentar

          • reecord
            Användare
            • February 2004
            • 341

            #6
            Ser väldigt bra ut. Jag vet inte vad det är för fel på mitt kar det blir aldrig snyggt. Nej vars jag vet nog vart felet ligger.
            Sydamerika

            Kommentar

            • Jonas E
              Användare
              • February 2003
              • 2533

              #7
              Fungerar det inte att beställa direkt från cichlidpress?
              /Jonas
              540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus

              Kommentar

              • Mr Green
                Användare
                • May 2005
                • 39

                #8
                Riktigt SNYGGT=)

                Ser levande ut på nåt sätt =)
                Ägare till ett CA 960 kar!

                Kommentar

                • Linda A
                  Användare
                  • July 2002
                  • 404

                  #9
                  Reecord: Jag har känt exakt det samma inför alla andra akvarium som jag har haft. Tror att det är bg som gör mycket faktiskt. Jag har inte gjort så mycket.

                  Jonas: Jag trodde det med men cutekid påstår att man inte kan göra det. citat ifrån LCS
                  "Det står inga priser i deras listor då de är till för återförsäljare. Men hör med din lokala handlare om de inte har en prislista och kika efter vad du vill ha hem.

                  Mvh _________________
                  Carl/www.petrochromis.com"

                  Jag ser ju priserna på böckerna men inte på frakten. Och jag vill inte beställa utan att veta den.

                  Mr Green: Tackar, det blev rätt okej faktiskt. Nu hoppas jag bara på att växterna tar sig lite.
                  Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.

                  Kommentar

                  • Jonas E
                    Användare
                    • February 2003
                    • 2533

                    #10
                    Det är simontorp han snackar om och om jordätarna som de har i sin lista. Cichlidpress har priser i sina listor så gå in på deras hemsida så finns där all info. Om du tryker på buy now eller add to cart får du upp en ruta där fraktpriserna står. No problemo =)

                    här är de annars: Airmail Europe (4-8 days) $17.30 för endast jordätareboken. Det är troligtvis vikt-relaterat. Jsg tror det bli billigare att ta den via en akvarieaffär eller webshop.
                    Senast redigerad av Jonas E; 29 October 2005, 18:23.
                    /Jonas
                    540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus

                    Kommentar

                    • Linda A
                      Användare
                      • July 2002
                      • 404

                      #11
                      Ursprungligen postat av Jonas E
                      Det är simontorp han snackar om och om jordätarna som de har i sin lista. Cichlidpress har priser i sina listor så gå in på deras hemsida så finns där all info. Om du tryker på buy now eller add to cart får du upp en ruta där fraktpriserna står. No problemo =)

                      här är de annars: Airmail Europe (4-8 days) $17.30 för endast jordätareboken. Det är troligtvis vikt-relaterat. Jsg tror det bli billigare att ta den via en akvarieaffär eller webshop.
                      Fast de priserna som jag har sett på den i sverige slutar på 600kr utan frakt. Så det blir ju billigare att ta det därifrån i alla fall.

                      Tack för hjälpen! Då ska jag och beställa den till nästa löning.
                      Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.

                      Kommentar

                      • Linda A
                        Användare
                        • July 2002
                        • 404

                        #12
                        Lite bättre bilder på akvariumet och Geophagus sp. "tapajos orange head.

                        Vovven hängde med på en av bilderna.
                        Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.

                        Kommentar

                        • anli
                          Användare
                          • March 2003
                          • 3740

                          #13
                          Mycket trevligt kar! Blev lite insprirerad att få till nåt snyggt själv efter dom där bilderna. Jag som inte gillar bakgrunder... blir plötsligt lite sugen[:-)]
                          Anders L

                          Kommentar

                          • Johan
                            Användare
                            • August 2002
                            • 3029

                            #14
                            mycket trevligt, har du nåra bilder på hur du gjorde din bakgrund?

                            Kommentar

                            • Linda A
                              Användare
                              • July 2002
                              • 404

                              #15
                              anli: jag har tyckt som dig innan. Men denna är jag nöjd med. Plus att det är skönt att ha ett snyggt akvarium i vardsrummet med. Nu ska bara fiskarna och allt hinna vänja sig så att det blir snyggt med.

                              johan_lindgren: Jag ärtotalt oskyldig till det verket. Jag köpte akvariumet så som det ser ut igår för 2500.
                              Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.

                              Kommentar

                              Arbetssätt...