joakim: går jag in via fel länk el vad?
Fototävlingen
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av Kjell FohrmanHur många var det tidigare?
Denna månaden får utvisa om fler inkommer, även om nu röstningen för denna månad blir reducerad med ca 15 dagar.
Nyhet på förstasidan har också skapats så att alla uppmärksammar det hela.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Ursprungligen postat av johan_lindgrenjoakim: går jag in via fel länk el vad?Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
-
Ursprungligen postat av johan_lindgren
Använder jag den adressen så fungerar det som det skall och det tror jag även fungerar för övriga. Prova reload eller töm cache.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
Ursprungligen postat av LaeskJoakim för tusan, snart har halva månaden gått.... Ok att husrenovering tar tid, men kom igen nu va *spark i röven*Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
Ursprungligen postat av Joakim DraktoftLåter som du har erfarenhet av husrenovering, så du är mycket välkommen hem och hjälpa till som hantlangare, då blir jag klar fortare och kan lägga än mer tid på ciklid.se
Du skrev den 6/6 - "Inom någon dag"
Du skrev den 11/6 - "Någon eller några dagar"
Om det nu visade sig att du inte hann med - varför då inte tala om det i tråden så slipper du denna diskussionKommentar
-
Ändra reglerna för tävlingen o visa bilderna mellan den 20e o sista varje månad så blir det mer koncentrerat, att man ska ha 30dagar för att avgöra vilken av 10 bilder som är bäst känns segt.Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayÄndra reglerna för tävlingen o visa bilderna mellan den 20e o sista varje månad så blir det mer koncentrerat, att man ska ha 30dagar för att avgöra vilken av 10 bilder som är bäst känns segt.Mvh Bjarne
www.aquadigital.netKommentar
-
Ursprungligen postat av Joakim DraktoftLåter som du har erfarenhet av husrenovering, så du är mycket välkommen hem och hjälpa till som hantlangare, då blir jag klar fortare och kan lägga än mer tid på ciklid.se
Haha Ge mig 200kr/h så fixar jag allt el-jobb!Kommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskHaha Ge mig 200kr/h så fixar jag allt el-jobb!Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
Ursprungligen postat av Joakim DraktoftUrsprungligen postat av Kjell FohrmanHur många var det tidigare?
Denna månaden får utvisa om fler inkommer, även om nu röstningen för denna månad blir reducerad med ca 15 dagar.
Ser onekligen ut som att det uppmärksammas mer.Senast redigerad av Joakim Draktoft; 19 June 2006, 14:09.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
Kommentar
-
Vill upplysa alla om att det nu även för deltagande med foto i fototävlingen är detta forums inloggning som gäller.
Dessutom påminnelse om att det endast är några få dagar kvar att både rösta och skicka in bidrag.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
2 dagar kvar.......... för röstning och inskick till nästa månads tävling.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
Kommentar