If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Den är på gång..... har bara haft en del saker av privat karraktär (läs renovering av hus), som gjort att jag inte hunnit klart. Är dock helt på G, så räkna med att kunna rösta ganska omgående (kanske redan i eftermiddag).
Ärligt så måste jag säga att det här duger inte...
Ja jag vet att det är ideellt arbete som ni i föreningen utför och för räkningens skull så vill jag återigen poängtera att jag anser att ni gör ett kanonarbete för det mesta.
Jag är dock inte nöjd med att "Köp och sälj" fick en lång väntan tills det blir klart.
Jag är inte heller nöjd med att Fototävlingen nu är inne i en lika fel planering som Köp och sälj. Att göra på det här viset ger en massa badwill genom att medlemmar och besökare på sajten blir irriterade på ciklid.se och NCS.
Varför kan ni inte göra klart de respektive nyheterna i bakgrunden och sedan släppa dom kompletta och ha de gamla gåendes tills den nya versionen finns tillgänglig?
Om nu en person, i detta fallet Joakim, har annat på sin agenda...varför kan ni inte ta hjälp av annan kunnig som finns i föreningen om nya funktionen är så viktig att den behöver släppas inom ett visst datum?
Jag förstår att ni vill en hel del med föreningen, men som det känns nu så försöker ni göra saker som ni inte har tid med eller kapacitet att klara av inom de tidsramar ni satt upp.
Jag har svårt att förstå det här med att stänga ned vissa funktioner och sedan skjuta upp införandet av de nya funktionerna.
Motiveringen till Köp och sälj kan jag förstå...men ändå borde det kunna göras smidigare än vad som skett nu. Funktionen hade ett syfte tidigare och nu så har den försvunnit en längre tid...vilket medför ett tapp för intresset runt ciklid.se...det är ofrånkomligt.
Kommentar